Cauta

Marvin – ceasurile pentru fiecare stare de spirit

In marketing si in promovare exista, ca peste tot, idei bune si idei proaste. Si exista, mai rar, e drept, idei de-a dreptul geniale. O astfel de idee au avut cei care se ocupa de promovarea ceasurilor create de compania elvetiana Marvin, o firma infiintata initial in 1850 si readusa la viata in urma cu doi ani. Acesti „vrajitori“ au ales o formula inedita pentru a-i ajuta pe virtualii lor clienti sa isi aleaga ceasul Marvin care li se potriveste. Siteul companiei are o sectiune intitulata Mood Generator (Generatorul de stare de spirit) in care apar iconite pentru fiecare dintre sentimentele sau calitatile umane, de la fericire pina la melancolie si de la nonconformism la pragmatism. Cu cit sint selectate mai multe adjective care il definesc pe client, cu atit alegerea ceasului este mai precisa. Iar in partea de jos a ferestrei apar ceasurile care se potrivesc cel mai bine cu fiecare selectie. Un singur lucru nu apare in respectiva selectie: categoria „stare materiala buna“. Pentru ca toate ceasurile Marvin, cotate a face parte din categoria affordable luxury au preturi cuprinse in 700 si 5 000 de franci elvetieni.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Controlul exporturilor de pământuri rare: bun pentru China, rău pentru afaceri
  • Emmanuel Macron învață ce înseamnă dominația Nvidia
  • Miza acaparării României. Apele din statele UE sunt otrăvite
  • Importăm și șefii de servicii secrete? Cu dedicație de la Elysee: Cioloș la SRI, Ciolacu la SIE!
  • Cel mai mare port al Europei se pregătește pentru un război cu Rusia
  • Bolojan și coaliția își bat joc de populație. Cresc subvențiile de la stat pentru partide
  • Israel și America nu au îngenuncheat Iranul
  • Atac mișelesc. CCR interzice grevele și protestele românilor
  • Legea europeană privind inteligența artificială are nevoie de o pauză, nu de un full stop
  • Exit mobile version