In marketing si in promovare exista, ca peste tot, idei bune si idei proaste. Si exista, mai rar, e drept, idei de-a dreptul geniale. O astfel de idee au avut cei care se ocupa de promovarea ceasurilor create de compania elvetiana Marvin, o firma infiintata initial in 1850 si readusa la viata in urma cu doi ani. Acesti „vrajitori“ au ales o formula inedita pentru a-i ajuta pe virtualii lor clienti sa isi aleaga ceasul Marvin care li se potriveste. Siteul companiei are o sectiune intitulata Mood Generator (Generatorul de stare de spirit) in care apar iconite pentru fiecare dintre sentimentele sau calitatile umane, de la fericire pina la melancolie si de la nonconformism la pragmatism. Cu cit sint selectate mai multe adjective care il definesc pe client, cu atit alegerea ceasului este mai precisa. Iar in partea de jos a ferestrei apar ceasurile care se potrivesc cel mai bine cu fiecare selectie. Un singur lucru nu apare in respectiva selectie: categoria „stare materiala buna“. Pentru ca toate ceasurile Marvin, cotate a face parte din categoria affordable luxury au preturi cuprinse in 700 si 5 000 de franci elvetieni.
Scris de Ziarul National
Marvin – ceasurile pentru fiecare stare de spirit
Ultimele știri
Ofensivă economică europeană: 20 de bănci rusești, în pragul excluderii din SWIFT
Uniunea Europeană ia în calcul un nou pachet de sancțiuni de amploare împotriva Rusiei, vizând atât sectorul financiar, cât și cel energetic, într-un efort...
Breaking news… în jurul lumii: Crize în lanț, atacuri și alianțe fragile
🌍 EuropaAtac asupra KievuluiÎn noaptea de 23 spre 24 mai, Rusia a lansat un atac combinat cu drone și rachete asupra capitalei Ucrainei, Kiev....
