Cauta

Un cotidian personalizat, lansat in Germania

Doi tineri antreprenori au lansat, ieri, la Berlin, primul cotidian personalizat din Europa, ziar realizat in functie de interesele cititorilor, imprimat pe hirtie si livrat la domiciliul acestora dimineata. Noua publicatie vizeaza publicul tinar, in special studentii, si va costa 1,20 euro, in loc de 1,80 euro cit costa, in medie, un ziar obisnuit. Intr-o perioada in care internetul reprezinta o amenintare pentru editiile tiparite ale ziarelor, antreprenorii Wanja Oberhof, in virsta de 23 de ani, si Hendrik Tiedemann, in virsta de 27 de ani, au recunoscut ca lansarea ziarului este un pariu riscant, insa s-au declarat convinsi ca studentii sint interesati de o astfel de publicatie, lucru confirmat si de un studiu de piata.Fiecare cititor va putea sa isi completeze ziarul cu informatii nationale, internationale, locale sau practice, cu jocuri, extrase de pe bloguri sau din retele de socializare, evolutii bursiere sau date meteo. Pe site-ul ziarului, www.niiu.de, cititorii selectioneaza rubricile sau pasajele scrise de circa 500 de parteneri, inclusiv New York Times, Herald Tribune, Handelsblatt, Tagesspiegel, Frankfurter Rundschau si Bild, precum si informatii specializate.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești!
  • Cupa Mondială 2026, record negativ: Cea mai multă poluare din istorie
  • Chiellini schimbă ghetele pe costum! Legendarul fundaș italian devine acționar la LAFC
  • România, pe mâna unui elitism leșinat cu fobie de Trump
  • Polițiștii devin bodyguarzii magistraților. Măsuri de protecție extreme pentru judecători și procurori
  • Fost oficial la Comisia Europeană: UE s-ar putea retrage din Acordul de la Paris
  • Bogăția ascunsă a României. Rezerve uriașe de apă subterană pură
  • Fructul care alungă insomniile: mit sau realitate?
  • Macron e bun de gură, dar nu va rezolva criza migrației
  • Dublă dominație: Israelul nu are rivali pe piețele financiare și în Orientul Mijlociu
  • Exit mobile version