Doi tineri antreprenori au lansat, ieri, la Berlin, primul cotidian personalizat din Europa, ziar realizat in functie de interesele cititorilor, imprimat pe hirtie si livrat la domiciliul acestora dimineata. Noua publicatie vizeaza publicul tinar, in special studentii, si va costa 1,20 euro, in loc de 1,80 euro cit costa, in medie, un ziar obisnuit. Intr-o perioada in care internetul reprezinta o amenintare pentru editiile tiparite ale ziarelor, antreprenorii Wanja Oberhof, in virsta de 23 de ani, si Hendrik Tiedemann, in virsta de 27 de ani, au recunoscut ca lansarea ziarului este un pariu riscant, insa s-au declarat convinsi ca studentii sint interesati de o astfel de publicatie, lucru confirmat si de un studiu de piata.Fiecare cititor va putea sa isi completeze ziarul cu informatii nationale, internationale, locale sau practice, cu jocuri, extrase de pe bloguri sau din retele de socializare, evolutii bursiere sau date meteo. Pe site-ul ziarului, www.niiu.de, cititorii selectioneaza rubricile sau pasajele scrise de circa 500 de parteneri, inclusiv New York Times, Herald Tribune, Handelsblatt, Tagesspiegel, Frankfurter Rundschau si Bild, precum si informatii specializate.
Scris de Ziarul National
Un cotidian personalizat, lansat in Germania
Ultimele știri
Ofensivă economică europeană: 20 de bănci rusești, în pragul excluderii din SWIFT
Uniunea Europeană ia în calcul un nou pachet de sancțiuni de amploare împotriva Rusiei, vizând atât sectorul financiar, cât și cel energetic, într-un efort...
Breaking news… în jurul lumii: Crize în lanț, atacuri și alianțe fragile
🌍 EuropaAtac asupra KievuluiÎn noaptea de 23 spre 24 mai, Rusia a lansat un atac combinat cu drone și rachete asupra capitalei Ucrainei, Kiev....
