Doi tineri antreprenori au lansat, ieri, la Berlin, primul cotidian personalizat din Europa, ziar realizat in functie de interesele cititorilor, imprimat pe hirtie si livrat la domiciliul acestora dimineata. Noua publicatie vizeaza publicul tinar, in special studentii, si va costa 1,20 euro, in loc de 1,80 euro cit costa, in medie, un ziar obisnuit. Intr-o perioada in care internetul reprezinta o amenintare pentru editiile tiparite ale ziarelor, antreprenorii Wanja Oberhof, in virsta de 23 de ani, si Hendrik Tiedemann, in virsta de 27 de ani, au recunoscut ca lansarea ziarului este un pariu riscant, insa s-au declarat convinsi ca studentii sint interesati de o astfel de publicatie, lucru confirmat si de un studiu de piata.Fiecare cititor va putea sa isi completeze ziarul cu informatii nationale, internationale, locale sau practice, cu jocuri, extrase de pe bloguri sau din retele de socializare, evolutii bursiere sau date meteo. Pe site-ul ziarului, www.niiu.de, cititorii selectioneaza rubricile sau pasajele scrise de circa 500 de parteneri, inclusiv New York Times, Herald Tribune, Handelsblatt, Tagesspiegel, Frankfurter Rundschau si Bild, precum si informatii specializate.
Scris de Ziarul National
Un cotidian personalizat, lansat in Germania
Ultimele știri
Aeroportul București-Sud va deservi peste 11 milioane de pasageri/ Băluță: Împreună am făcut primul pas – GALERIE FOTO
Urmează să fie construit un nou aeroport! E vorba despre Aeroportul București-Sud. „Avem o necesitate majoră pentru zona de sud a orașului. Și economic,...
Șeful Casei Naționale de Pensii, anunț de ultimă oră pentru pensionari. Hotărârea, publicată în Monitorul Oficial
Vine un anunț de ultimă oră de la șeful Casei Naționale de Pensii, Daniel Baciu. Oficialul din fruntea CNPP a precizat că s-a publicat...