Cauta

Restaurantele se transformă în magazine alimentare

În urmă cu aproximativ o lună, Anthony Strong a deschis Prairie, propriul local familial în San Francisco.

Pandemia schimbă metodele de business

De atunci, muncipalitatea a impus măsuri de distanțare social pentru a opri răspândirea  coronavirusului, iar patronul decis să înceapă să vândă mâncarea și ingredientele pe care le cumpără în vrac clienților individuali, transformându-și în esență restaurantul într-un magazin alimentar independent. Ideea a fost un succes.“E uimitor să vezi cum oamenii din cartier vin să cumpere mâncare ca la supermarket, deși ei erau clienți la mesele noastre. Restaurantele au primit ordin să-și restricționeze operațiunile iar acest concept nou ne duce afacerea mai departe”, spune Strong. Majoritatea localurilor în care clienții obișnuiau să-și ia masa se luptă acum pentru a se menține pe linia de plutire și vând produsele pe care le au într-o altă formă. Este și o metodă de a evita supraaglomerarea de la marile magazine și de a ușura serviciile de livrări, foarte solicitate în această perioadă. Tucker Silk Mill, o cafenea din Easton, Pennsylvania: proprietarul Jason Hoy a renunțat la mesele tradiționale și  a început să vândă produse alimentare online, cu opțiunea de ridicare în “noul” magazin. Ceea ce avem noi acum este un model pe care îl putem controla complet, a spus el, menționând că odată ce a început comerțul cu mâncare, “afacerile au explodat”.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Prețurile record ale aurului, o victorie pentru personalitățile anti-sistem
  • A doua cea mai mare economie mondială, din nou în deflație
  • Cine vrea Al Treilea Război Mondial? Luptă și România, dar pe datorie
  • Tricolorii, în cădere liberă! Lucescu, gata să plece?
  • Scandal pe gazon între Israel și Italia! Donnarumma, acuzat de insulte grave
  • MAGA vs Inteligența Artificială
  • Eduard Ștefan, aur la New York și un simbol al viitorului României. De ce a fost inclus în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Percheziții la o companie aeriană care ducea mercenarii lui Potra în Congo (surse)/Dosar de evaziune fiscală. Prejudiciul, estimat la 12 milioane de lei
  • Cum reacționează piața petrolului la războaie, tensiuni geopolitice și sancțiuni
  • Exit mobile version