AcasăNewsRestaurantele se transformă în magazine alimentare

Restaurantele se transformă în magazine alimentare

Pandemia schimbă metodele de business

În urmă cu aproximativ o lună, Anthony Strong a deschis Prairie, propriul local familial în San Francisco.

Pandemia schimbă metodele de business

De atunci, muncipalitatea a impus măsuri de distanțare social pentru a opri răspândirea  coronavirusului, iar patronul decis să înceapă să vândă mâncarea și ingredientele pe care le cumpără în vrac clienților individuali, transformându-și în esență restaurantul într-un magazin alimentar independent. Ideea a fost un succes.“E uimitor să vezi cum oamenii din cartier vin să cumpere mâncare ca la supermarket, deși ei erau clienți la mesele noastre. Restaurantele au primit ordin să-și restricționeze operațiunile iar acest concept nou ne duce afacerea mai departe”, spune Strong. Majoritatea localurilor în care clienții obișnuiau să-și ia masa se luptă acum pentru a se menține pe linia de plutire și vând produsele pe care le au într-o altă formă. Este și o metodă de a evita supraaglomerarea de la marile magazine și de a ușura serviciile de livrări, foarte solicitate în această perioadă. Tucker Silk Mill, o cafenea din Easton, Pennsylvania: proprietarul Jason Hoy a renunțat la mesele tradiționale și  a început să vândă produse alimentare online, cu opțiunea de ridicare în “noul” magazin. Ceea ce avem noi acum este un model pe care îl putem controla complet, a spus el, menționând că odată ce a început comerțul cu mâncare, “afacerile au explodat”.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
276 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger