Cauta

Publicis are un nou Director de Strategie

Raluca Iacob si-a inceput cariera in publicitate acum 13 ani in departamentul de Client Service, dar si-a gasit vocatia in Strategie. De-a lungul timpului, a dezvoltat strategii de comunicare de succes pentru importante brand-uri locale si internationale, precum: Aqua Carpatica, BCR, Caroli, Dedeman, Golden Brau, Heineken, La Strada, Neumarkt, Nestlé, Nokia, P&G, Petrom, Vodafone.

Raluca Iacob – Head of Strategy, Publicis Romania

Pe tot parcursul celor 7 ani de Strategie, Raluca Iacob a condus pitch-uri importante, castigate in cadrul agentiilor McCann Erickson si Cohn&Jansen din Romania, dar si in agentii din strainatate. In Kazahstan, a coordonat cel mai mare departament de strategie, dezvoltand strategia pentru principala banca comerciala din tara si castigand cel mai mare pitch Telecom.

O masura in plus a recunoasterii strategiilor dezvoltate pentru diverse brand-uri, pe langa rezultatele comerciale si de imagine, sunt si premiile castigate la Effie (printre care si un Grand Effie), la Golden Drum, dar si nominalizarea la Cannes Lions.

Alex Badila Managing Director, Publicis Romania a declarat ca:

„Traim vremuri in care ni se cere o idee care nu a mai fost facuta vreodata si 3 exemple de cum a functionat; in tot acest context, strategia are un cuvant greu de spus. Asa ca, in ultimele luni, ne-am concentrat pe construirea unui puternic departament de strategie. Vrem sa fim recunoscuti nu doar pentru creativitate, ci si pentru contributia strategica in business-ul clientilor nostri, iar Raluca are un rol-cheie in atingerea acestui obiectiv.

„Strategia nu este optionala in climatul actual de fragmentare a mesajului si de pozitie de putere a consumatorilor. Cred ca un departament puternic este acela care reuseste sa gaseasca unghiuri relevante si noi pentru categoriile pe care lucreaza. Rolul nostru ca planneri este sa simplificam, sa provocam si sa inspiram intorcand probleme aparent complicate la esenta. Acest proces implica o intelegere profunda a business-ului, a consumatorilor si a contextului. Implica deopotriva un parteneriat foarte strans cu echipa de marketing. Cred, de asemenea, ca un potential imens il au brand-urile care au curaj sa-si asume o atitudine si/sau sa devina utile pentru comunitati. Un exemplu foarte bun este folosirea tehnologiei care ne deschide drumuri fascinante catre idei simple si laterale care bat bugete uriase”, spune si noul director de stratgie de la Publicis, Raluca Iacob – Head of Strategy, Publicis Romania

Ultimele stiri

  • Tradiţii şi obiceiuri pentru Vinerea Mare înainte de Paştele 2024. Lucruri care sunt total interzise
  • Românii uitaţi de Guvern, de Paştele 2024! Categoria socială care nu primeşte pensia înainte de Sărbători
  • De la Olimpiada de Istorie, la spital, cu stare de rău, grețuri și vărsături. Organizatorii au încercat să mușamalizeze cazul?
  • Turcia suspendă orice fel de relație economică cu Israel
  • Scholz și Macron se întâlnesc înaintea vizitei lui Xi Jinping
  • Incendiu puternic lângă București. Pompierii au intervenit de urgență în Mogoșoaia
  • Țările UE „Big Bang” riscă să-și piardă avantajul competitiv
  • Cap compas Riad. Petrobogăția atrage giganții bancari
  • Vehiculele Green Deal nu sunt pentru muritorii de rând. Prețurile cresc, în loc să scadă
  • Accident rutier cumplit, în Joia Mare. Doi oameni au murit, în Argeș
  • Exit mobile version