Vehicularea variantei Patriciu – premier pe blogul lui Stelian Tanase a alertat social-democratia lui Victor Ponta. Care s-a grabit sa-si promoveze virtual liderul.
Convinsi ca net-ul este cel mai potrivit loc pentru o contralovitura, fanii pesedisti au creat, ieri dimineata, un cont pe Facebook, „Victor Ponta, prim-ministru!”. In doar cateva ore, la noul grup au aderat peste 22.000 de mii de membri, fapt care demonstreaza ce mare pret pun politicienii pe promovarea pe Internet. Promptitudinea reactiei arata cam la ce ne putem astepta in viitoarele campanii electorale din 2012, politicienii sperand probabil ca promisiunile virtuale vor fi mai convingatoare decat deja banalele afise si bannere destinate stilpilor din lumea reala.
Cert este ca politicienii au devenit obsedati de campaniile duse pe net dupa ce nume grele ca Adrian Nastase, Traian Basescu, Calin Popescu Tariceanu au apelat, pe rand, la consultantii evrei Tal Silberstein si Arthur Finkrlstein.
Tal Silbestein si Gil Birger, fost atasat economic la Ambasada israeliana din Washington, s-au asociat cu Dan Andronic in firma care l-a adus pe americanul Arthur Finkelstein