Compania americana Pepsi Cola revine, dupa trei ani, pe piata publicitara cu un spot ce ridiculizeaza eterna rivala, Coca Cola.
In filmuletul de cateva secunde, mascota Coca Cola, Mos Craciun alege sa savureze o cutie de 0,33 ml de Pepsi in locul clasicei sticle de 0,25 ml apartinand concurentei. Intraga campanie demarata de cei de la Pepsi se numeste „Summer time is Pepsi Time” si potrivit celor de la The Wall Street Journal aceasta este prima campanie publicitara de dimensiuni majore din ultimii trei ani, iar noua miscare reprezinta, de fapt, reorientarea corporatiei.
[podcast format=”video”]https://www.national.ro/wp-content/uploads/2011/06/pepsi-cocacola.flv[/podcast]
In ultimul timp, Pepsi a pierdut foarte mult teren In fata Coca-Cola. Motivul? Din noiembrie 2007 pana In prezent, compania si-a schimbat sefii de marketing de 11 ori, iar inconsecventa ar putea duce la pierderea definitiva a razboiului cu marele sau inamic.