Cauta

Karl Lagerfeld lasa la pret

La cei 78 de ani ai sai, dupa ce a bifat in portofoliu nume prestigioase ale modei, intre care Chanel, unde este designer principal, dar si Chloé, Fendi si propria marca, Karl Lagerfeld se hotaraste sa creeze haine si pentru muritorii de rand, nu doar pentru cei bogati.

Karl Lagerfeld

Sa fie un gest dezinteresat? Nicidecum. Marca ce poarta numele designerului german intrase in ultimul an intr-un con de umbra. Iata ca revenirea in prim-plan se va face prin lansarea unui nou site de prezentare si a doua linii vestimentare destinate publicului larg, atat femeilor, cat si barbatilor. Incepand de anul viitor, casa Karl Lagerfeld se va adresa direct utilizatorilor de internet. Linia simpla, intitulata „Karl“, va fi lansata pe 25 ianuarie (constand din o suta de articole vestimentare, ale caror preturi variaza intre 60 si 300 de euro), cea de-a doua colectie, numita „Karl Lagerfeld Paris“, urmand sa fie ceva mai elaborata si vizand publicul traditional al marcilor premium si de lux (preturile fiind cuprinse intre 300 si 1500 de euro).

Evident, linia mai ieftina va fi cea care va atrage atentia marelui public, hainele purtand sigla cu profilul designerului cu parul strans in coada, anuntandu-se inca de pe acum un bestseller.

Ultimele stiri

  • Turcescu și Gușă s-au luat la trântă cu un monstru pervers și ticălos
  • Cum riscă bucureștenii să plătească amendă chiar dacă au plătit parcarea prin SMS
  • Noua politică a UE. Populația, forțată să cumpere mașini electrice de mici dimensiuni
  • Tragedie în Călărași. O fetiță și bunica ei au murit, după ce ar fi mâncat pește
  • Șantaj energetic? Ucraina vrea ca Europa să-i păzească depozitele de gaze
  • “Mama tuturor luptelor de la Bruxelles”: acordul pentru următorul buget al UE
  • “Efectul Netflix” în Formula 1
  • Ce nu face politicianul ca să rămână în funcție: doamna Ursula bate palma cu dreapta dură
  • Bătăliile electorale, între ciomege și drone
  • Mizantropii n-au ce căuta la primărie
  • Exit mobile version