Cauta

Ce salariu are patronul Volkswagen

Renumeratia totala a directorului general al gigantului german, Matthias Muller, a crescut cu aproximativ 40% anul trecut la 10,14 milioane de euro (in salarii si prime) dupa rezultate record inregistrate de VW, a anuntat ieri constructorul auto.

In ciuda scandalului Dieselgate Matthias Muller a fost mai bine platit anul trecut decat omologul sau de la Daimler chiar daca Mercedes a vandut mai bine decat segmentul premium VW

Volkswagen a introdus anul trecut noi reguli de salarizare pentru conducere, dupa criticile aduse acordarii unor prime importante in ciuda scandalului emisiilor diesel trucate care au afectat compania. Matthias Muller, care are mandat pana in 2020, a incasat anul trecut cu 20% mai mult decat omologul sau de la Daimler, Dieter Zetsche, chiar daca vanzarile Mercedes-Benz au fost superioare concurentilor Audi (proprietar VW) si BMW pentru al doilea an consecutiv. VW si-a dublat in 2017 profitul in ciuda unui viraj strategic costisitor catre vehicule electrice si autonome si a efectelor financiare resimtite de scandalul Dieselgate. Pe de alta parte, VW a mai anuntat ieri ca a ales parteneri din Europa si din China pentru a-i furniza celule de baterii in valoare de 20 de miliarde de euro, pentru dezvoltarea proiectelor in domeniul vehiculelor electrice. VW vrea sa-si extinda productia de vehicule electrice in 16 uzine din lume, pana la sfarsitul anului 2022. Anul trecut, VW a inceput sa caute in China, Europa si America de Nord furnizori de tehnologii pentru baterii electrice, in cadrul unei investitii gobale de peste 50 de miliarde de euro. O decizie in acest sens privind SUA va fi luata curand, a anuntat VW. In ansamblul sau, grupul VW prevede lansarea a 80 de noi modele de masini electrice pana in 2025 si sa propuna o versiune electrica pentru fiecare din cele 300 de modele, pana in 2030.

Ultimele stiri

  • Marcel Ciolacu anunță toleranță zero pentru „păcănele”. Începe marea curățenie!
  • Turcescu și Gușă s-au luat la trântă cu un monstru pervers și ticălos
  • Cum riscă bucureștenii să plătească amendă chiar dacă au plătit parcarea prin SMS
  • Noua politică a UE. Populația, forțată să cumpere mașini electrice de mici dimensiuni
  • Tragedie în Călărași. O fetiță și bunica ei au murit, după ce ar fi mâncat pește
  • Șantaj energetic? Ucraina vrea ca Europa să-i păzească depozitele de gaze
  • “Mama tuturor luptelor de la Bruxelles”: acordul pentru următorul buget al UE
  • “Efectul Netflix” în Formula 1
  • Ce nu face politicianul ca să rămână în funcție: doamna Ursula bate palma cu dreapta dură
  • Bătăliile electorale, între ciomege și drone
  • Exit mobile version