Cauta

Ferrari pe drumul cotit al electrificării

Ferrari pe drumul cotit al electrificării - Ziarul National

Ferrari va păstra modelele pe benzină și hibride în următorii ani, iar vehiculele complet electrice vor reprezenta doar 20% din gamă până în 2030

Ferrari va păstra modelele pe benzină și hibride în următorii ani, iar vehiculele complet electrice vor reprezenta doar 20% din gamă până în 2030.

Ferrari pe drumul cotit al electrificării - Ziarul National Compania din Maranello a prezentat planul tehnologic pentru primul său EV, Ferrari Elettrica, dar a trecut și la o abordare mai prudentă a electrificării, „bazată pe abordarea centrată pe client, mediul actual și evoluția sa preconizată”, informează Reuters.

Ferrari își propune acum ca în 2030 gama sa să fie compusă din 40% modele cu motor cu ardere internă (ICE) și 40% hibride. Aceasta reprezintă o schimbare față de strategia pentru 2022, care viza 40% vehicule electrice, 40% hibride și 20% modele ICE în 2030, deoarece „fiecare model va fi proiectat cu o poziționare distinctă, adaptată diferitelor profiluri de clienți”.

Elettrica, care completează oferta tradițională de mașini pe benzină și cea mai nouă ofertă de hibride, va intra pe piață anul viitor. Toate componentele strategice ale vehiculelor electrice — inclusiv bateriile de înaltă tensiune, și invertoarele — sunt dezvoltate și produse intern în noua fabrică „e-building” din Maranello. Potrivit unor surse Reuters, Ferrari nu intenționează să lanseze un al doilea model electric înainte de 2028.

Baza de clienți activi ai Ferrari a crescut cu aproximativ 20% din 2022, ajungând la 90.000. Pentru a consolida implicarea, compania intenționează să deschidă noi magazine în Londra și New York în 2026 și centre „Tailor Made” în Tokyo și Los Angeles în 2027, pentru a ajuta cumpărătorii să adauge detalii personale vehiculelor lor.Ferrari pe drumul cotit al electrificării - Ziarul National

„Vom continua să oferim și să inovăm motoarele noastre cu combustie V6, V8 și V12, în conformitate cu noile reglementări globale, concentrându-ne pe creșterea puterii specifice și asigurarea compatibilității cu combustibili alternativi”, au precizat reprezentanții Ferrari.

De asemenea, anunță ”obiective ambițioase de decarbonizare”, urmărind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră din categoriile 1 și 2 cu cel puțin 90% până în 2030 față de 2021, iar emisiile din categoria 3 cu 25% față de 2024. Pentru a atinge aceste obiective, Ferrari va miza pe aluminiu reciclat, energie regenerabilă și colaborarea cu furnizorii.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Lukoil: retragerea discretă a lui Leonid Fedun după trei decenii în industrie
  • Ministerul Finanțelor, acuzat că a majorat inutil costurile datoriei publice
  • Vehiculele hibride și electrice revitalizează sectorul auto european
  • Cine va câștiga cursa robotaxi de un trilion de dolari?
  • Zona în care grindina cât oul de struţ a lovit puternic. Peste 95.000 de locuințe au rămas fără curent: „Furtuni severe sunt așteptate în continuare”
  • România și războiul, MApN-ul și drona
  • Zeci de mii de bugetari, amenințați că vor fi concediați înainte de Sărbători! Nu vor fi daţi direct afară, dar Guvernul a găsit altă variantă
  • Inspectorii ANAF denunță mascarada controalelor la marii contribuabili. Sunt făcute de ochii lumii
  • UPDATE Explozie puternică la un bloc din Buftea. Sunt patru victime / Risc de prăbușire
  • Exit mobile version