Te întrebi cum mai arată televiziunea românească în 2025? Ei bine, arată jalnic, ridicol și rușinos, împachetat sub titlul „Casa iubirii”. De parcă nu era suficient că „Puterea Dragostei” ne-a scufundat în penibil ani la rând, acum avem aceeași mizerie reciclată, dar cu un alt nume, alte fețe trase prin filtre și același miros de conținut putred.
N-au ce să mai dea la TV, așa că fabrică „influenkeri” pe bandă rulantă. Așa-zise emisiuni matrimoniale care nu au niciun gram de profunzime, dar îți servesc lacrimi false, „declarații de iubire” scrise parcă de ChatGPT varianta low cost și un circ ieftin de doi bani.
„Casa iubirii” – când superficialitatea e ridicată la rang de emisiune TV
Ajungi seara acasă, cauți ceva decent la televizor… și găsești „Casa iubirii”: o grămadă de băieți cu lanțuri groase ca lesele câinilor și fete cu unghiile mai lungi decât discursul lor despre „valori”. Toți zâmbesc fals, trag de timp în fața camerelor, în speranța că vor mai prinde un contract de “influenkăreală” în reclame la ceaiuri detox.
Emisiunea nu mai are nicio legătură cu iubirea. A devenit doar o vitrină pentru oameni fără conținut, fără demnitate, fără rușine. Niște personaje care se îmbracă, vorbesc și se comportă ca niște parodii de oameni, în timp ce se vând ca „modele” pentru tineri.

Nu relații, nu iubire
Unul se crede cântăreț, alta vrea să scoată parfumuri pe TikTok, al treilea e „couch” pe Instagram, dar toți au în comun un singur lucru: n-au nici cea mai vagă idee despre ce înseamnă o relație adevărată. Ce iubire? Ce compatibilitate? Totul e o competiție pentru like-uri și următori.
„Casa iubirii” nu este o emisiune. Este un fenomen de involuție culturală, un atac direct la creierul telespectatorului. Este tot ce poate fi mai nociv pentru o societate care și-a pierdut reperele.
Casting prost. Emoții de plastic. Scop?
Toți vin cu aceleași replici obosite: „Vreau să-mi testez limitele”, „Îmi doresc o relație matură”. În realitate, își doresc vizibilitate, colaborări, reduceri și o invitație la podcastul vreunui șomer cu microfon. Nu știu să vorbească, nu știu să gândească, dar sunt gata să vândă „principii” pe TikTok.

Asta e „Casa iubirii”: un platou plin de aspiranți la notorietate, care confundă reality-show-ul cu educația, influencereala cu scopul în viață și validarea cu iubirea. Televiziunea românească a ajuns să trăiască din mizerii ca ăsta. E un miracol că mai rezistăm ca nație.
Exista multe emisiuni de acest fel emanate de Kanal D, ca aceasta, cu mireasa, dar si altele precum insula iubirii care arata lipsa de educatie, cultura, si impact negativ pt tineri. Dar nu am vazut emsiuni care sa arate ce invata tinerii in un liceu, facultate pe domenii, medicina, inginerie, agricultura, etc. Si nici cum sa se comporte in relatiile barbati- femei, de politete, respect, etc. Am avea mai putina violenta domestica, si copii mai educati, mai putine femicide, etc.