Cauta

Casa iubirii – sezonul în care „matrimoniale.tv” își dă cu stiletto-n propriu picior

Casa iubirii - sezonul în care „matrimoniale.tv” își dă cu stiletto-n propriu picior

Alexandrina-si-Andrei

Dacă cineva ar vrea vreodată să facă un documentar despre cum arată dragostea când o pui la grătar pentru audiență, atunci Casa iubirii de la Kanal D ar fi exemplul perfect. E ca și cum ai combina o șuetă de cartier cu o telenovelă, dar filmată cu camere 4K, să nu se piardă niciun rid de gelozie sau zâmbet fals.

Iar aseară, 13 august 2025, am avut parte de episodul perfect pentru „matrimoniale.tv”: gelozie cu accente de show, declarații mieroase servite cu voce tremurată și strategii de culise pe care le-ar invidia și un jucător profesionist de poker.

Casa iubirii – Veronica, Andrei și camera roșie: „Netflix and chill” în varianta Kanal D

Momentul central al serii a fost întâlnirea dintre Veronica și Andrei în camera roșie, un spațiu care, teoretic, ar trebui să fie romantic, dar care, practic, arată mai mult ca o sală de interogatoriu cu lumina difuză.

Alexandrina, când a văzut scena, a avut reacția unei femei care și-a găsit iubitul like-uind poze cu fosta: „Eram sigură!” Adică zero șoc, maximă confirmare a bârfei interne.

Veronica a spus că inițial a refuzat întâlnirea. Asta e fix genul de „nu vreau desert” și totuși îți comanzi lava cake cu extra înghețată. Andrei, bineînțeles, a rămas cu expresia omului care nu știe dacă să se simtă flatat sau manipulat.

Gelozia cu programare, perfectă pentru Instagram stories

Alexandrina a servit gelozia ca pe un outfit de seară: calculată, perfect accesorizată cu priviri acide și gesturi de „eu sunt deasupra situației”. Am fi râs, dar ne abținem.

În realitate, părea mai mult o strategie de PR decât un moment autentic. Aici, în Casa iubirii, totul e regizat ca o nuntă de lux în care invitații nu se suportă, dar zâmbesc pentru poze.

Strategia, sport național în „matrimoniale.tv”

Lucia și Dorobanțu au împărțit camerele speciale cu o precizie de antrenor de șah. Asta nu e iubire, e Survivor cu perne pufoase. Cine știe să facă alianțe și să plângă frumos câștigă. Restul? Aplaudă din umbră și așteaptă să intre pe teren.

Când „iubirea” e doar un produs de marketing

Nu știu dacă Casa iubirii a fost vreodată despre iubire sau despre cine reușește să vândă mai bine o poveste. Totul e atât de regizat încât până și replicile de gelozie par scrise în pauza de publicitate.

Casa Iubirii Kanal D
Dorobantu-si-Lucia

E ca și cum ai comanda pizza și în loc de extra topping primești extra dramă. Și pe bune acum, asta e tot ce poate televiziunea românească? Un reality show în care relațiile se negociază ca la piață, iar emoțiile se livrează la minut pentru audiență?

În 2025, Casa iubirii e doar un reminder că televiziunea românească poate să-ți vândă orice sub eticheta „iubire”, dacă pui destul machiaj, lumini și două-trei lacrimi la comandă. Pe scurt: matrimoniale.tv deghizate în reality show, unde sentimentele sunt de vânzare și termenul de valabilitate expiră fix odată cu sezonul.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Platformele online urmăresc minorii. Estimarea vârstei prin selfie, în plină expansiune
  • De 1 decembrie, am fluturat steagul tricolor. De pe 2, fluturăm buzunarele goale
  • Consiliul Fiscal: S-a greșit în politica bugetară din ultimii ani. Românii trebuie să plătească
  • Scandalul pariurilor ilegale zguduie Premier League
  • INCOMPETENȚĂ totală la Ministerul Mediului. CATASTROFA de la Paltinu e nimic față de ce va urma
  • De la Doctrina Monroe la ”Doctrina Donroe”. Emisfera vestică, curtea din spate a SUA
  • Revoltă la Real Madrid: toată lumea împotriva lui Xabi Alonso!
  • De ce firmele europene sunt nevoite să-și mute lanțurile de aprovizionare în afara Chinei
  • Alertă maximă în rândul militarilor: Președintele Nicușor Dan a IGNORAT listele trimise de avansare în grad
  • Exit mobile version