AcasăDIVERSECasa iubirii - sezonul în care „matrimoniale.tv” își dă cu stiletto-n propriu...

Casa iubirii – sezonul în care „matrimoniale.tv” își dă cu stiletto-n propriu picior

Casa Iubirii Kanal DAlexandrina-si-Andrei

Dacă cineva ar vrea vreodată să facă un documentar despre cum arată dragostea când o pui la grătar pentru audiență, atunci Casa iubirii de la Kanal D ar fi exemplul perfect. E ca și cum ai combina o șuetă de cartier cu o telenovelă, dar filmată cu camere 4K, să nu se piardă niciun rid de gelozie sau zâmbet fals.

Iar aseară, 13 august 2025, am avut parte de episodul perfect pentru „matrimoniale.tv”: gelozie cu accente de show, declarații mieroase servite cu voce tremurată și strategii de culise pe care le-ar invidia și un jucător profesionist de poker.

Casa iubirii – Veronica, Andrei și camera roșie: „Netflix and chill” în varianta Kanal D

Momentul central al serii a fost întâlnirea dintre Veronica și Andrei în camera roșie, un spațiu care, teoretic, ar trebui să fie romantic, dar care, practic, arată mai mult ca o sală de interogatoriu cu lumina difuză.

Alexandrina, când a văzut scena, a avut reacția unei femei care și-a găsit iubitul like-uind poze cu fosta: „Eram sigură!” Adică zero șoc, maximă confirmare a bârfei interne.

Veronica a spus că inițial a refuzat întâlnirea. Asta e fix genul de „nu vreau desert” și totuși îți comanzi lava cake cu extra înghețată. Andrei, bineînțeles, a rămas cu expresia omului care nu știe dacă să se simtă flatat sau manipulat.

Gelozia cu programare, perfectă pentru Instagram stories

Alexandrina a servit gelozia ca pe un outfit de seară: calculată, perfect accesorizată cu priviri acide și gesturi de „eu sunt deasupra situației”. Am fi râs, dar ne abținem.

În realitate, părea mai mult o strategie de PR decât un moment autentic. Aici, în Casa iubirii, totul e regizat ca o nuntă de lux în care invitații nu se suportă, dar zâmbesc pentru poze.

Strategia, sport național în „matrimoniale.tv”

Lucia și Dorobanțu au împărțit camerele speciale cu o precizie de antrenor de șah. Asta nu e iubire, e Survivor cu perne pufoase. Cine știe să facă alianțe și să plângă frumos câștigă. Restul? Aplaudă din umbră și așteaptă să intre pe teren.

Când „iubirea” e doar un produs de marketing

Nu știu dacă Casa iubirii a fost vreodată despre iubire sau despre cine reușește să vândă mai bine o poveste. Totul e atât de regizat încât până și replicile de gelozie par scrise în pauza de publicitate.

Casa Iubirii Kanal D
Dorobantu si Lucia

E ca și cum ai comanda pizza și în loc de extra topping primești extra dramă. Și pe bune acum, asta e tot ce poate televiziunea românească? Un reality show în care relațiile se negociază ca la piață, iar emoțiile se livrează la minut pentru audiență?

În 2025, Casa iubirii e doar un reminder că televiziunea românească poate să-ți vândă orice sub eticheta „iubire”, dacă pui destul machiaj, lumini și două-trei lacrimi la comandă. Pe scurt: matrimoniale.tv deghizate în reality show, unde sentimentele sunt de vânzare și termenul de valabilitate expiră fix odată cu sezonul.

author avatar
Valentina Culin
Valentina Culin este jurnalist și redactor cu o exprimare asumată și un discurs clar, animat de rigoare și inteligență analitică. A redactat articole de actualitate pentru La-Zi, Jurnalist și Oficiul de Știri, manifestând interes pentru dinamica socială și politică. Studentă la Academia de Studii Economice din București, în cadrul Facultății de Economie Teoretică și Aplicată – specializarea Comunicare în Afaceri, își dezvoltă o gândire economică solidă, ce fundamentează perspective argumentate asupra realităților contemporane.
62 afisari

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
*** National nu isi asuma continutul comentariilor si isi rezerva dreptul de a NU le publica sau de a le modera. Va rugam sa va exprimati opiniile folosind un limbaj respectuos si civilizat. ***
Introduceți aici numele dvs.

Zenville

Ultimele știri

proger