Cauta

TAROM nu mai este companie romaneasca!

Wolff Werner Wilhelm este „alesul” Guvernului caruia ii revine „misiunea sinucigasa” de a opri prabusirea companiei aviatice de stat TAROM, considerata pana de mult drept „perla” economiei romanesti. Desigur, criteriile de selectie raman totusi un mister, din moment ce noul director general interimar al TAROM nu a facut pana acum decat sa vanda autoturisme pentru „imperiul auto” creat  de catre Michael Schmidt. Iata insa ca dealer-ul auto provenind din pepiniera saseasca de cadre  nu doar ca a intrat in paine, dar deja are tot sprijinul financiar al Guvernului pentru a lansa operatiunea de cumparare de noi aeronave pentru modernizarea flotei aeriene a TAROM.

Numai ca, dupa cum dezvaluiam zilele trecute, tocmai aceste contracte au deschis deja o veritabila „cutie a Pandorei” , existand deja suspiciuni ca vor fi redirectionate catre companii franco-germane. Totusi, premierul Viorica Dancila deja a anuntat oficial ca pana in vara vor fi achizitionate primele doua aeronave, declarand cu nonsalanta ca leaga acest efort bugetar de „evenimentul Centenarului”. Centenar pe care insa, spre deosebire de restul institutiilor statului roman, compania TAROM il trateaza printr-un „embargo” total, nici macar revistele comerciale impartite pasagerilor necuprinzand nici cea mai neinsemnata sigla oficiala a Centenarului. Mai mult chiar, aceeasi companie „romaneasca” condusa de Wolff Werner Wilhelm, mai ales ca la nivel declarativ cel putin se afla in plina campanie de resetare a imaginii  nu a binevoit sa participe nici macar la Summit-ul ICAO, cel mai important eveniment aviatic organizat vreodata la Bucuresti …

Avioane de hartie…

Ca din revistele primite pe cursele TAROM pasagerii prefera mai degraba sa faca avoane de hartie, sa treaca zborul mai repede, decat sa citeasca vreun rand este cu totul alta poveste.

Wolff Werner Wilhelm masuri ciudate de a stopa prabusirea TAROM

Insa faptul ca in timp ce absolut toate institutiile si companiile de stat au aderat neconditionat la „cutuma” de a promova evenimentul istoric al Centenarului, fie si prin simpla preluare a siglei oficiale, TAROM nu a catadicsit macar sa umple „foaia” propriei reviste cu aceasta este mai greu de inteles. Ca si faptul ca nu a participat la Summit-ul ICAO, de altfel, de aproape iti vine sa crezi ca, pana ce vor fi cumparate din bani publici primele avioane, deja TAROM nu mai este o companie romaneasca…

Ultimele stiri

  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Cât costă un kilogram de cozonac, de Paştele 2024. A ajuns un desert pe care românii nu prea şi-l mai permit
  • Ce reprezintă Paştele 2024? Sfaturi şi îndrumări de la Părintele Pimen Vlad. Recomandări şi pentru slujba de Înviere
  • Litoralul, îndoliat! Protest la Vama Veche faţă de modul în care se desfăşoară procesul lui Vlad Pascu (VIDEO)
  • Cât plăteşti pentru o ciorbă la Mamaia, în minivacanţa de 1 Mai. Preţurile au luat-o „razna”
  • Tradiţii şi obiceiuri pentru Vinerea Mare înainte de Paştele 2024. Lucruri care sunt total interzise
  • Românii uitaţi de Guvern, de Paştele 2024! Categoria socială care nu primeşte pensia înainte de Sărbători
  • De la Olimpiada de Istorie, la spital, cu stare de rău, grețuri și vărsături. Organizatorii au încercat să mușamalizeze cazul?
  • Turcia suspendă orice fel de relație economică cu Israel
  • Scholz și Macron se întâlnesc înaintea vizitei lui Xi Jinping
  • Exit mobile version