Cauta

Cea mai puternică marcă din lume pentru al nouălea an la rând

marca

Cea mai puternică marcă din lume pentru al nouălea an la rând

Apple este cea mai valoroasă companie din lume în ultimii 9 ani, nu numai deasupra tuturor celorlalte companii de tehnologie, ci și deasupra oricărei alte companii. Tech domină, iată, clasamentu anual al celor mai bune 100 de mărci din lume.

Și în 2021, pentru al nouălea an consecutiv, Apple a ocupat primul loc în raportul Interbrand Best Global Brands, urmat de Amazon și Microsoft. Primele cinci sunt completate Google și Samsung. Coca-Cola, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald’s și Disney completează Top 10. Primele trei mărci reprezintă 62,3% din valoarea totală a primelor zece mărci și 33% din valoarea totală a tabelului.

Valoarea medie a mărcii a crescut cu 10% în 2021, semnificativ mai mare decât cea de 1,3% din 2020, pe care Interbrand a atribuit-o în mare măsură perturbării economice cauzate de COVID-19, potrivit The National News. Tehnologia este sectorul cu cea mai rapidă creștere, cu o schimbare medie a valorii mărcii de 23% de la an la an. Este, de asemenea, cel mai valoros sector, urmat de băuturi și articole sportive.

Cele mai puternice mărci din lume valorează 2,67 trilioane $

Împreună, valoarea totală a celor mai bune 100 de mărci Interbrand este de 2,67 trilioane de dolari, ceea ce este cu 15% mai mare decât anul trecut și cea mai mare rată de creștere din ultimii 22 de ani a celor mai bune mărci globale Interbrand.

Interbrand determină valoarea mărcii în funcție de trei componente cheie: performanța financiară a produselor sau serviciilor mărcii; rolul pe care marca îl joacă în deciziile de cumpărare; și puterea competitivă a mărcii. Cercetarea a acoperit perioada cuprinsă între 1 iulie 2020 și 30 iunie 2021.

Sephora (# 100) este singurul nou intrat în clasament în acest an. Adăugarea sa face ca proprietarul LVMH Group să fie cea mai mare entitate din clasament. LVMH este prima companie care are cinci mărci în tabelul celor mai bune mărci globale: Sephora, Louis Vuitton (#13), Dior (#77), Tiffany & Co. (#92) și Hennessy (#95).

Tesla (#14 în clasament) a fost marca cu cea mai rapidă creștere din 2021, cu o creștere „fără precedent” de 184% a valorii mărcii. Tesla a înregistrat, de asemenea, cea mai mare creștere în clasament, deplasându-se 26 de locuri în clasament, urmată îndeaproape de Salesforce.com (locul 38) și PayPal (locul 42).

Ultimele stiri

  • Mișcarea ca terapie socială: cum grupurile de alergare și fitness redefinesc conexiunea în era digitală 
  • Proteste masive, haos pe străzi. Franța, paralizată de mișcarea „Blocăm tot”/ Sute de persoane reținute – VIDEO
  • Europa sabotează negocierile privind războiul din Ucraina?
  • Trump se scarpină cu mâna UE
  • BNS: Cum a pierdut statul român 1,7 miliarde de euro din contracte de achiziții militare prin neaplicarea clauzei de tip ,,offset”
  • Operațiunea din Qatar: Israelul a făcut ceea ce mulți alții se tem să facă
  • Eu am prins și vremurile în care se zicea că ”Lucescu e prea tânăr ca să fie selecționer”
  • Situația economică. Nicușor Dan ne pregătește de pe acum: „Vom fi în oarecare suferință” și în 2026, însă sfârșitul anului este „capătul tunelului” – VIDEO
  • Polonia a solicitat invocarea articolului 4 din tratatul NATO. Șeful Guvernului de la Varșovia spune că au existat 19 intruziuni în spaţiul aerian polonez
  • O dronă rusească a lovit o clădire rezidențială din Polonia. „Oamenii au auzit explozia”
  • Exit mobile version