AcasăUtileHoroscopEDU.RO: Rezultatele contestatiile evaluarii nationale 2011 au fost afisate!

EDU.RO: Rezultatele contestatiile evaluarii nationale 2011 au fost afisate!

Rezultate si contestatii evaluare nationala 2011Rezultate si contestatii evaluare nationala 2011 - foto:ziare-pe-net.ro

Site-ul EDU.RO confirma ca rezultatele partiale la evaloarea nationala 2011 au fost afisate. Absolventii de clasa a VIII-au aflat notele luate la Evaluarea Nationala. Notele obtinute la evaluarea nationala 2011 urmeaza sa fie luate în calcul la admiterea în licee.

Rezultate si contestatii evaluare nationala 2011
Rezultate si contestatii evaluare nationala 2011 - foto:ziare-pe-net.ro

Rezultatele pentru evaluarea nationala 2011 au fost afisate, iar cei nemultumiti de notele primite la probele de limba romana si matematica, sustinute la evaluarea nationala 2011, pot face contestatie doar astazi pana la ora 18.00. Rezultatele finale pentru evaluarea nationala 2011 vor fi postate online luni, 27 iunie, pe site-ul ministerului Educatiei.

Peste 220.000 de elevi de clasa a VIII-a vor afla vineri rezultatele la Evaluarea Nationala care s-a desfasurat în perioada 20-22 iunie. Rezultatele partiale la Evaluarea Nationala au fost afisate în toate scolile din tara.  Rezultatele finale vor fi afisate luni aici.

Rezultatele partiale pentru evaloarea nationala 2011 se afiseaza doar în scoli. Pe site-ul ministerului se vor afisa dupa contestatii. Rezultatele finale vor fi afisate luni”, spun reprezentatii ministerului Educatiei.

SUBIECTELE si BAREMELE la limba si literatura romana pentru evaluarea nationala 2011.

SUBIECTELE SI BARELEME la matematica romana pentru evaluarea nationala 2011.

Cei peste 220.000 de elevi vor fi repartizati la liceu pe baza mediei de la evaluarea nationala si a celei generale din clasele V-VIII. Fara sustinerea acestui examen, elevii nu se pot înscrie în clasa a IX-a.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
7.031 afisari

3 COMENTARII

  1. Cnnsider sistemul de repartizare profund nedrept si o cauza a calitatii tot mai slabe a absolventilor de liceu, pentru ca :
    1. inainte se sustinea examenul de capacitate din trei probe, deci era mai relevant fiindca obliga la un efort mai sustinut elevii
    2. Cunosc cazuri(mediul rural, ex. comuna Ceica din Bihor) unde absolventii ai clasei a XIII-a au media anilor de gimnaziu peste 8,5 iar la evaluarea nationala 2011 au scos la romana putin peste 6 (si este poate chiar mai mult decat reprezinta pregatirea lor reala-o spun avand in vedere so modul cotidian in care vorbesc, adica in 8 ani de scoala n-au reusit sa-si cizele nici macar vortbirea-care este agramaticala si plina de regionalisme -) iar la matematica au luat 5,15. Dar, cu sistemul actual,media de admitere va fi peste 7. Pe cand la o scoala din mediul urban, diferenta intre media de absolvire a gimnaziului si cea de la evaluarea nationala, este de cel mult un punct si jumatate . Deci, un elec realmente de sapte se poate trezi surclasat de unul de 5,5 din mediul rural, care a avut parte de „tratamente speciale”in gimnaziu si a terminat cu peste 8,5, reusind din aceasta cauza sa fure locul unuia cu adevarat de nota 7 -sa spunem-.
    3.Nu este corect nici desfasurarea probelor la scoala in care ai invatat, cu supraveghetori si evaluatori de acolo. Scrisul este usor de identificat plus ca au tot interesul sa aiba elevii note cat mai mari ca sa acopere practicile incorecte din anii de scoala.
    Just era ca inainte : la centre de evaluare cu elevii de la mai multe scoli comasati, cu profesori supraveghetori de la scoli care n-au elevi acolo, etc. Fiindca este fals ca toti trebuie sa treaca fiindca liceul e obligatoriu. Nu ! Daca erau sever notati, cei care au luat 5.1(vezi cele de mai sus), ajungeau la sectia „arte si meserii” si, ca sa urmeze ciclul superior al liceului, mai faceau un an pregatitor sau renuntau si intrau la „munca”.De ce sa aveam absolventi de liceu sub mediocri care apoi mai merg si la facultati gen Spiru Haret sau dau de 5 ori un examen si apoi insceneaza „flagrante”. Corect este sa nu se mai vanda ,interesat, iluzii. Sa se decxnteze cat mai timpuriu elevii valorosi iar ceilalti sa invete temeinic o meserie daca 8 ani nu i-a preocupat cartea iar notele le-au luat in schimbul unor produse, Ca sa fie peste 3 puncte diferenta intre media de la evaluare si cea din gimnaziu si sa nu existe reactii oficiale (fiindca elevii ceilalti sunt nedreptatiti din aceasta cauza ), este profund imoral si reflecta lipsa de preocupare pentru cresterea calitatii invatamantului romanesc.

  2. Tin sa spun ca sunt perfect de acord cu tine Victoria si ma dau drept exemplu chiar pe mine,elev in mediul rural ….sunt absolvent ai clasei a 8-a ,am sustinut examenul ,am media de 9,83 anuala si la examen am reusit sa iau 9,80 la mate si 9,15 la romana ca sa va face-ti o parare despre mine,tin sa va spun ca fiind al doilea premiant al clasei am fost silit de profi. asistenti sa predau ciorna lor ca sa le-o inmaneze diferitilor colegi care habar nu au avut la matematica si au reusit sa i-a note nemeritate…de exemplu un coleg cu medie 5 la matematica care nu stie sa faca adunari a reusit sa i-a la examen 7,55 ,poi e chiar de tot ….asa ceva nu e posibil ,dar ASTA E ROMANIA!

  3. Cum naiba ai notele alea cand gramatica ta e la pamant, mai laudarosule? Sa exemplificcum era corect sa scrii, „premiantule”: „al clasei”, „faceti”, „ia note”, „ia la examen”.
    Corecta e sintagma din final: din pacate, voi sunteti viitorul tarii. Vai de capul nostru daca avem asa premianti ca tine!

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger