AcasăMasura luata de un hotel de 4 stele impotriva clientilor chinezi care-si...

Masura luata de un hotel de 4 stele impotriva clientilor chinezi care-si bat joc de mancare!

La Hotel Monopol, mancarea e de lux, dar si un lux

Responsabilii unui hotel de 4 stele din Elvetia atrag atentia clientilor, cu precadere oaspetilor cu origini asiatice, sa nu mai faca risipa de mancare. Hotelul Monopol din Lucerna este preferat de vizitatorii cu ochi oblici, anual aici cazandu-se in medie cam 35% turisti provenind din China.

La Hotel Monopol, mancarea e de lux, dar si un lux

Personalul restaurantului din incinta s-a plans de faptul ca asiaticii sunt extrem de lacomi atunci cand iau cu asalt bufetul. Multi dintre ei isi burdusesc tavile cu mancare, dar nu o consuma nici pe jumatate, lasand farfurile aproape pline. In incercarea de a stopa acest fenomen, conducerea a luat o decizie riscanta. Pe mese a fost plasat urmatorul anunt, scris in limbile engleza si chineza: „Din motive etice si morale, in Elvetia nu se arunca mancarea. In consecinta, va rugam sa va puneti pe farfurie doar ceea ce puteti manca. Va multumim pentru intelegere”. Intr-o declaratie acordata ziarului elvetian „Blick”, seful hotelului, Brigitte Heller, a confirmat ca oaspetii chinezi au acest obicei pagubos. Heller s-a temut ca plasarea anuntului va avea un efect ofensator, dar a realizat, in cele din urma, ca o asemenea masura se impunea. De altfel, ea pretinde ca in ultima perioada risipa de mancare s-a redus semnificativ. Oaspetii chinezi au inceput sa procedeze precum romanii: isi umplu farfuriile, si termina de mancat in camere.

author avatar
Mihai Koblenko
880 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger