Ideea de a folosi magazinele IKEA ca loc de distractii pentru adulti s-a nascut in 2014, in Belgia. Intre timp, pentru ca situatia a devenit incontrolabila, compania suedeza a decis sa renunte la jocul „De-a v-ati ascunselea” impreuna cu clientii.
Si asta, tocmai cand 30.000 de fani din Eindhoven anuntasera, pe Facebook, ca vor participa la un eveniment similar, iar alti19.000 de olandezi isi dadusera acordul sa ia parte la actiune, intr-o locatie din Amsterdam. Anul trecut, 500 de clienti s-au ascuns in Belgia in frigidere, lazi de pat, sifoniere sau vitrine, ba chiar in sertare sau cutii & cosuri pentru depozitat. A fost unul care s-a bagat cu totul intr-o chiuveta. Numarul mare de doritori sa participe la astfel de aventuri i-a pus in dificultate pe responsabilii IKEA. Potrivit purtatorului de cuvant al companiei, Martina Smedberg, fenomenul a devenit greu de gestionat. Drept pentru care, treaba cu amuzamentul a fost abandonata, revenindu-se la clasica promenada prin magazin, plus eternele chiftelute, cu gem de merisor si sos de smantana.