Cauta

Nu căutați un Lamborghini cu un motor mic. “Un patru cilindri este potențial dezastruos”

Și-a asumat Lamborghini un risc renunțând la V10 în favoarea unui V8 supraalimentat complet nou? Dimpotrivă, marca italiană crede că își păstrează ADN-ul mai bine decât alții, care folosesc motoare chiar mai mici.

Nu căutați un Lamborghini cu un motor mic, acesta nu există. În afară de un Urraco cu un motor 2.0 V8 pentru a îndeplini standardele mai stricte din momentul lansării sale, în special în Statele Unite, aproape toate modelele de serie aveau cel puțin un propulsor V8, și foarte des mai mult.

În mod neobișnuit, însă, Lamborghini a făcut un pas înapoi cu Temerario: „doar” 4 litri și mai ales supraalimentarea, pe care nu o abordase niciodată cu adevărat pe mașini sport. Un bloc care nu are nimic în comun cu cel al lui Urus și care atinge 10.000 rpm. Dar Lamborghini a explicat deja că nu va merge mai jos, potrivit Automobile Magazine.

„Downsizing-ul extrem este foarte riscant. Un șase cilindri este deja un risc, un patru cilindri este potențial dezastruos, deoarece nu este considerat un motor sport”, spune șeful de marketing al Lamborghini, intervievat de Autoweek.

Fără a arăta neapărat cu degetul direct spre Mercedes, această declarație amintește de decizia companiei germane de a renunța la V8 pentru un hibrid cu patru cilindri la anumite modele 63 AMG.

Dar constrângerile privind emisiile cu care se confruntă Mercedes în Europa sunt foarte diferite de cele cu care se confruntă Lamborghini, care până de curând a putut profita de statutul său de producător de nișă.

Prin înmatricularea a mai puțin de 10 000 de mașini pe an, Lamborghini își câștigă acest statut, care îl scutește de obligația de a respecta toate standardele CO2 de pe Bătrânul Continent.

Cu toate acestea, în timp ce Lamborghini este mândru de faptul că motoarele sale mari sunt tot ceea ce are de oferit, sunetul care a dat identitate modelelor Gallardo și Huracan a fost înlocuit de amprenta sonoră a lui Temerario. Poate că unii vor susține că “melodia” este diferită și se îndepărtează de gusturile tradiționaliștilor.

Totuși, până la urmă contează performanțele: Temerario are un V8 twin turbo cuplat la trei motoare electrice. Cu 920 de cai putere, prinde suta în 2,7 secunde și atinge 343 km/h.

Ultimele stiri

  • Conferința Webdidactica „Conștient, nu dependent – Educația, prima linie în lupta antidrog” prezintă date alarmante despre consumul de droguri în rândul elevilor
  • Pană masivă de curent în Cehia: Praga și alte regiuni, afectate. „O situație excepțională”
  • Când va afla Georgescu dacă scapă de controlul judiciar: „Sunt bucuros că dosarul meu a ajuns în instanță”/Așteptat de susținători în fața Judecătoriei- VIDEO
  • Explozie uriașă la o benzinărie din Roma: cel puțin 20 de răniți – VIDEO
  • Coldea, „șeful cel mare”: Ies la iveală detalii-bombă din rechizitoriul DNA, despre rolul-cheie al fostului numărului 2 din SRI
  • Calcul estimativ. Câți bani pierde un român cu salariu de 4.000 de lei, lună de lună, din cauza scumpirilor
  • Angajații de la casele de pensii au început protestele. „Sporul de condiții vătămătoare nu reprezintă un privilegiu”
  • Probleme în Gara de Nord din Capitală. Panourile de informare și camerele de luat vederi nu mai funcționează
  • Anunț de atribuire UAT Orașul Negru Vodă
  • Caricatura Zilei
  • Exit mobile version