AcasăTEHNOLOGIECe este "explozia de kilonova", care poate fi "ucigaşa" Pământului. Planeta ar...

Ce este „explozia de kilonova”, care poate fi „ucigaşa” Pământului. Planeta ar putea rămâne nelocuită „mii de ani”

O kilonovă are loc atunci când două stele neutronice – stele supermasive colapsate – gravitează una în jurul celeilalte și, ulterior, se prăbușesc.

Oamenii de ştiinţă americani au descoperit o super-explozie din spațiu denumită ”kilonova”, care poate fi ”ucigașa” Pământului. Acest tip rar de explozie ar putea lăsa planeta noastră nelocuibilă timp de ”mii de ani”, spun experții.

Omenirea, condamnată?

Inginerii spaţiali au determinat posibilele efecte ale unei coliziuni de stele neutroni care se întâmplă în apropierea Pământului, constatând că aceste așa-numite kilonova ar putea fi adevărate ucigașe care ar condamna omenirea.

„Am descoperit că, dacă o fuziune a stelelor neutronice ar avea loc la aproximativ 36 de ani lumină de Pământ, radiația rezultată ar putea provoca un eveniment la nivel de extincție”, a spus Haille Perkins, om de ştiinţă.

Ciocnirile dintre stele neutroni care creează explozii de lumină, numite kilonova, sunt considerate cele mai violente și puternice evenimente din universul cunoscut.

Vestea bună este că șansele ca evenimentul să se întâmple sunt mici, dar, totuşi, ele există.

Andrei Ștefan

1. NASA știe că orice satelit are nevoie de o corecție de orbită periodică gândită de om, ca să nu se piardă în spațiu sau să nu cadă în atmosfera Pământului. Poate ne spun ei atunci cine corectează orbita satelitului natural Luna, care se află acolo de miliarde de ani, sau orbita Pământului în jurul Soarelui.
    Pe urmă vorbim de kilonove și pericolul lor.

• Stimate compatriot,
      Satelitii si Statiile Orbitale au nevoie de corectii pentru ca pe unde „zboara” acestea densitatea mediului ambiant nu e chiar zero si satelitii pierd energie si implicit altitudine prin ciocnirea cu moleculele aflate in apropierea Pamintului. Pamintul si Luna n-au nevoie de corectii pentru ca au o masa si o energie cinetica cu multe ordine de marime mai mare decit un satelit sau o statie orbitala. In alta ordine de idei, pina sa ne loveasca radiatia de la supernova, ne vor lovi armele termonucleare deoarece Cartelul Militar Satanic nu se lasa pina nu goneste Rusia din Portul Sevastopol. Sa le fie de Cap side Ciolan!

2. Nu trebuie sa ne facem griji, pentru ca Bill Gates oricum voia sa acopere cerul cu un ecran protector. Pe langa ca ne fereste de soare o sa ne fereasca si de aceste radiatii. Iar noi vom trai fericiti in intuneric vom manca viermi din pamant ca sobolanii

3. Asa cum a lasat Dumnezeu Terra si nu ne ucide radiatiile Gama dar si alte radiatii cum ar fi ultravioletele, cum nu ne explica savantu ca ne-ar ucide o banala radioactivitate neutrinica?

4. Terminați măi oamenilor cu prostiile! N-ați învățat nimic din plandemie?
    Nasa este doar o invenție americană de spălat creiere. Atât. Nu are nimic de-a face cu știința, ba dimpotrivă, cu neștiința impusă oilor, care în loc să gândească cu capetele lor iau de bune toate aberațiile SUAi …adică Statele Unite ale Israelului …

5. Exista tendinta Lunii de a se indeparta natural de Pamant si la un moment in viitorul indepartat se preconizeaza ca va parasi orbita pe care o are si va deveni practic corp ceresc independent, o alta planeta in jurul Soarelui.