AcasăȘTIRI EXTERNEStarbucks: fără tricouri negre Lives Matters

Starbucks: fără tricouri negre Lives Matters

Starbucks: fără tricouri negre Lives Matters - Ziarul National

Cel mai mare lanț de cafea din lume  le-a spus angajaților să nu poarte accesorii sau haine care să afișeze mesaje în sprijinul mișcării Black Lives Matter, amintindu-le că acest lucru ar încălca politica codului vestimentar a companiei ce interzice accesoriile care pledează pentru o „problemă politică, religioasă sau personală .“

Interdicția a provocat apeluri de boicot ale utilizatorilor de rețele de socializare, iar hashtag-ul #BoycottStarbucks a fost foarte popular pe Twitter. O notă internă trimisă angajaților Starbucks săptămâna trecută, obținută de BuzzFeed News, a citat-o ​​pe  Nzinga Shaw(responsabilă pentru politici de diversitate și incluziune) spunând că „există agitatori care greșesc principiile fundamentale ale mișcării Black Lives Matter”. Starbuks a anunțat anterior că intenționează să doneze un milion de dolari  „organizațiilor care promovează echitatea rasială”. Multe companii americane și-au arătat sprijinul pentru protestele din țară, printre care Reebook, Black Rock, Nike, Twitter și Netflix. Apple va creste cheltuielile cu companiile detinute de persoane de culoare, ca parte a unei initiative de 100 de milioane de dolari legata de echitate sociala, in timp ce serviciul video Google a declarat ca va cheltui 100 de milioane de dolari pentru a finanta creatorii de continut de culoare. Bank of America a declarat ca va cheltui 1 miliard de dolari pe parcursul a patru ani pentru a elimina inegalitatile rasiale si economice.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
203 afisari

Ultimele știri

BOR intră în era Netflix: a lansat prima platformă de streaming cu conținut creștin-ortodox din lume

Biserica Ortodoxă Română ține pas cu vremurile și și-a lansat propriul Netflix. Într-o perioadă în care cei mai mulți români își petrec timpul pe...

Câștigător finala Vocea României 2025. Concurenta lui Tudor Chirilă pleacă acasă cu trofeul și premiul de 100.000 de euro

Alessia Pop, concurenta lui Tudor Chirilă, a câștigat Vocea României 2025, sezonul 13 și marele premiu în valoare de 100.000 de euro, în finala...
spot_img