AcasăȘTIRI EXTERNERegina Elisabeta a II-a, omagiată de traficanții de droguri din Marea Britanie....

Regina Elisabeta a II-a, omagiată de traficanții de droguri din Marea Britanie. Postări incredibile ale dealerilor – FOTO

Regina Elisabeta a II-a, omagiată de traficanții de droguri din Marea Britanie. Postări incredibile ale dealerilor - FOTO / Foto: Gras Grun, via Unsplash

În timp ce Marea Britanie, iubitorii coroanei, deplâng moartea reginei Elisabeta a II-a, traficanții de droguri britanici țin să-și asigure clienții că și ei sunt „devastați” de dispariția acesteia, dar pentru a compensa tristețea concetățenilor lor, serviciile lor continuă să fie oferite. Unii își reduc prețurile în semn de omagiu pentru fostul monarh.

„Sunteți întristat sau deprimat de vestea tristă a morții Reginei? Atunci nu ezitați să mă contactați, sunt aici până la ora 1 noaptea”, a scris un dealer, de exemplu, la abia o oră după anunțul morții monarhului.

Specialități „Lilibeth” și „servicii complete”

Oferta sa de „leac” pentru melancolie este însoțită chiar de un GIF cu regina. Ketamină, cocaină, canabis: specialitățile „Lilibeth” au apărut pe grupurile WhatsApp și alte aplicații la câteva minute după moartea reginei.

În mijlocul câtorva tirade de condoleanțe, alți dealeri își oferă LSD-ul și Xanax-ul, concluzionând: „în această perioadă de doliu național, noi încă operăm un serviciu complet”, scrie Slate.

Unii au oferit promoții reale la produsele lor. În timp ce unii vorbesc despre o „reducere ucigașă” la ketamină, alții anunță o reducere a prețului unui gram de cocaină foarte scump la 96 de lire sterline (aproximativ 110 euro), în onoarea celor 96 de ani ai reginei în momentul morții sale.

Dar traficanții de droguri nu au inventat nimic. De asemenea, multe companii tradiționale (și legale) se grăbesc să profite de orice eveniment important, oricât de morbid, pentru a obține puțină publicitate. Iar odată cu moartea Elisabetei a II-a, unii dintre ei au călcat strâmb.

Este cazul companiei britanice de turism Thomas Cook, care, după un tweet stângaci, a atras furia internauților. Compania a postat o fotografie a reginei Elisabeta a II-a cu legenda: „călătorii sigure, doamnă”, ca o aluzie implicită la serviciile lor turistice.

Alții, cum ar fi Dbrand, un magazin online de produse tehnologice, au postat, simplu, „regina a murit”, însoțind postarea cu o imagine a unor AirPod negre, cu linkul pentru a le cumpăra.

author avatar
Tudor Borcea