AcasăȘTIRI EXTERNEPepsi o alungă pe mătușa Jemima

Pepsi o alungă pe mătușa Jemima

PepsiCo va schimba numele şi imaginea brandului pentru mixul de clătite şi sirop Aunt Jemima: logo-ul brandului cu o istorie de peste 130 de ani prezintă o negresă (poartă numele unui personaj din spectacolele de varietăţi din secolul 19) prietenoasă care lucrează ca servitoare sau  bonă pentru o familie albă. La rândul său, Mars a anunțat că vrea să schimbe brandul pentru orez ambalat Uncle Ben’s – celebrul afro-american cu părul alb.

„Recunoaștem  că originile mătușii Jemima se bazează pe un stereotip rasial. Deși s-au lucrat de-a lungul anilor pentru actualizarea mărcii într-o manieră destinată să fie adecvată și respectuoasă, realizăm că aceste schimbări nu sunt suficiente”, a declarat Kristin Kroepfl, vicepreședinte și director de marketing al Quaker Foods America de Nord într-o declarație. Quaker Oats Company este o filială a PepsiCo. Compania a spus că   pachetele fără imaginea mătușii Jemima vor începe să apară în ultimele trei luni ale acestui an. La pachet vine și o imagine de marketing, adică 400 de milioane de dolari pe care Pepsi le pune la dispoziție pentru a “sprijini comunitățile afro-americanilor” și pentru a-și promova reprezentarea pe piață. Compania Mars a anunţat că ”are responsabilitatea de a lua poziţie pentru a contribui la oprirea părtinirilor rasiale şi injustiţiilor” şi că ”una dintre modalităţi este prin evoluţia brandului Uncle Ben’s, inclusiv prin identitatea vizuală a brandului”.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
197 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger