AcasăȘTIRI EXTERNEOrdinul lui Merkel a fost îndeplinit. Al nouălea cer pentru Greta Thunberg...

Ordinul lui Merkel a fost îndeplinit. Al nouălea cer pentru Greta Thunberg și corectitudinea climatică

Ordinul lui Merkel a fost îndeplinit. Al nouălea cer pentru Greta Thunberg și corectitudinea climatică

Germania își atinge obiectivul de 1 milion de mașini electrice aflate în circulație în această țară unde industria auto este un pilon.

Germania este pe punctul de a-și atinge obiectivul de a avea o flotă de un milion de mașini electrice, datorită creșterii vânzărilor impulsionate de ajutoare la achiziție, a declarat vineri, 2 iunie, ministrul german al Economiei, Peter Altmaier.

„Vom atinge în iulie ținta noastră de un milion de mașini electrice”, a declarat ministrul într-un interviu pentru ziarul Tagesspiegel.

Un obiectiv considerat „de neatins”

Acest obiectiv, stabilit de guvernul Angelei Merkel în 2009, și pe care mulți l-au considerat „de neatins”, va fi îndeplinit cu „doar șase luni întârziere”, a spus el.

Subvențiile publice generoase pentru achiziție au condus la o creștere a vânzărilor în această categorie, care include atât mașini electrice, cât și mașini hibride plug-in: în primul semestru al anului, au fost înregistrate în total cereri de subvenție în valoare de 1,25 milioane de euro, mai mult decât pe ansamblul anului trecut, potrivit lui Altmaier.

Electricele și-au dublat vânzările de la începutul anului

Prima de achiziție a crescut considerabil ca parte a măsurilor de stimulare post-pandemică: pentru vehiculele electrice cu un preț net de catalog mai mic de 40.000 de euro, ajutorul maxim este acum de 9.000 de euro, pentru hibride, este de 6.750 de euro.

Vânzările lunare de mașini 100% electrice s-au dublat de la începutul anului față de 2020 și au reprezentat în medie 10% din piață, scrie France 24.

Cererea pentru acest tip de vehicule a fost, de asemenea, stimulată de inovațiile producătorilor tradiționali, a căror ofertă suferă o schimbare rapidă odată cu lansarea, reală sau planificată, a multor modele electrificate.

Bateriile, în centrul strategiei

Infrastructura de încărcare a crescut. Potrivit Ministerului Transporturilor, există în prezent 37.705 puncte de încărcare standard și 6.395 puncte de încărcare rapidă în Germania.

Altmaier a estimat că următorul pas, de la șapte la zece milioane de mașini electrice pe drumurile germane, până în 2030 poate fi chiar depășit.

În cursa pentru mobilitatea electrică inițiată de țările europene, producția de baterii va fi crucială. Peter Altmaier se așteaptă ca acest sector să creeze „aproape 20.000 de locuri de muncă până la sfârșitul deceniului” în Germania.

author avatar
Tudor Borcea
343 afisari

4 COMENTARII

  1. Bai trotinetistilor trotkisti, bai hipsterilor, Imparatia Iadului pe Pamant va fi al vostru, vorba aia, bai !! 🙂 Ceea ce insa nu observa ordinarii astia de idioti utili este ca bateriile se incarca pe bani foarte multi, iar autonomia acestor masini va fi din ce in ce mai mica, adica mobiliatea va tinde spre zero absolut, bai hahalerelor de tefelisti, voi chiar sunteti mai prosti decat permite legislatia EU !! 🙂 O sa va dea astia UE de nu o sa puteti duce, bai lingailor de rezisti !! 🙂 Urmeaza in curand chip-area tefelistilor si a vaxinatilor in cap, apoi ii baga pe astia la locuitul la comun, si desigur si fwutaiul la comun, ca in Epoca de Piatra !! 🙂 Ha ha ha 🙂 Covid Macht Frei, bai nazistilor kurkubeisti !! 🙂

    • Nu sunt ” Constantin Brancusi ” , sunt Pasarea Maiastra Kostea Sugiuk Tiraspol , stau sub Masa Tacerii si altoiesc niste sugiukuri de ” nu ma uita ” la soclul Coloanei Infinte zburlite ……hihihihihihihihihi…….

  2. Cercetari amanuntite asupra impactului ecologic al automobilelor electrice, de la emisiile in exploatare (la cele electrice, datorate producerii energiei necesare reincarcarii bateriilor), pana la tipurile de metale din bateriile vehiculelor electrice (VE) si cantitățile de aluminiu sau plastic din mașină sau impactul energiei utilizata in procesul de fabricatie au fost efectuate de institutii independente din mai multe tari.
    Concluziile prezentate azi provin de la Argonne National Laboratory din Chicago, Reuters, IHS Markit si Universitatea Liege.
    Cele mai optimiste indica un echilibru intre un vehicul pe benzina (cu un consum presupus la 7l/100 km) si o masina electrica (care se incarca doar cu energie obtinuta neconventional) la un rulaj de 13.500 km; la o cota de 35% energie neconventionala in mixul de incarcare echivalenta este la 45.000 km iar la producerea totala a energiei electrice din combustibili fosili abia la 125.000 km.
    Trebuie tinut cont ca nu au fost luate in considerare costurile reciclarii bateriilor uzate si ale instalarii si intretinerii retelelor de incarcare.
    Este un exemplu tipic al dezvoltarii ingineresti si industriale in defavoarea utilizatorilor, pe baza principiului parsiv introdus de Steve Jobs: “creaza produsul, apoi vei inventa necesitatea de utilizare”.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger