Povestea mecanicului de tren care fusese amendat în Japonia din cauză că a întârziat 1 minut şi-a dat angajatorul în judecată. Operatorul feroviar JR West l-a amendat pe angajat pentru că a provocat o întârziere a operațiunilor de 1 minut, întrucât a confundat trenul pe care trebuia să-l preia.
Compania a susținut că angajatul nu a lucrat în intervalul de întârziere și că a aplicat principiul „fără muncă, fără plată”.
I-au redus salariul cu 43 de yeni
Mecanicul a cerut 2,2 milioane de yeni (19.407 dolari) drept daune morale pentru stresul prin care a trecut. Angajatul s-a adresat Tribunalului Districtual din Okayama și a pretins daune morale.
Tribunalul districtual din prefectura Okayama i-a ordonat marţi companiei feroviare West Japan Railway (JR West) să-i plătească acestui conductor de tren, care a murit în 2022, despăgubiri de 56 de yeni, inclusiv pentru plata neachitată a orelor suplimentare.
Din păcate, mecanicul nu a mai trăit pentru a asista la această victorie obţinută în instanţă.
Japonezii, faimoşi pentru punctualitate
Conductorul a argumentat că întârzierea de un minut s-a încadrat în orarul său de lucru. Mai mult decât atât, eroarea comisă de el nu a cauzat nicio întârziere în orarul propriu-zis al trenului în cauză.
Sistemul feroviar japonez este faimos pentru punctualitate. În 2017, o companie feroviară și-a cerut scuze pasagerilor după ce un tren de-al său a plecat din stație cu 20 de secunde mai devreme.
Ca a intarziat un minut?
Nu putem sa angajam japonezi la CFR ?
te tine sa aplici disciplina asta si in domeniul tau sau iti place sa o vezi doar la altii ?
japonejii nu angajeaza cufuritI”!