AcasăȘTIRI EXTERNEÎn calitate de rege, mai poate Charles să-și vândă magiunul bio?

În calitate de rege, mai poate Charles să-și vândă magiunul bio?

În calitate de rege, mai poate Charles să-și vândă magiunul bio?

În ultimele decenii, fostul prinț Charles a fost un om de afaceri cu experiență. Printre altele, el vindea produse ecologice, o activitate care îi era aproape de inimă și pe care a promovat-o și în România. Ar trebui să renunțe acum la ea din cauza noului său titlu de rege?

Înainte de a fi proclamat rege, Charles al III-lea și-a construit un mic imperiu de afaceri. Fostul prinț de Wales a fost activ în domeniul hotelier, al restaurantelor și al gestionării proprietăților. Anul acesta și-a lansat pe piață chiar și propriul parfum. Dar proiectul care i-a fost întotdeauna aproape de inimă a fost brandul său bio Duchy Originals.

Va prelua William afacerea?

Carol al III-lea a reușit să transforme acest filon într-o mică afacere de succes. El vinde produsele mărcii în supermarketurile din Marea Britanie. Pe rafturi se găsesc peste 200 de produse alimentare diferite, inclusiv cârnați, gemuri și biscuiți. Acum, această afacere s-ar putea să se termine. În calitate de nou rege, Charles poate continua să fie om de afaceri, dar există reguli clare în acest sens în cadrul Palatului.

În timp ce membrii familiei regale pot dispune liber de anumite afaceri, acest lucru depinde de rangul lor și de natura afacerii. Nimeni nu l-ar contrazice pe Charles în privința liniei sale de parfumuri. Dar marca sa organică Duchy Originals este deținută în mare parte de Fundația Prințului de Wales.

Deci, în mod logic, ar trebui să fie sub conducerea noului Prinț de Wales în viitor. Iar noul Prinț de Wales este nimeni altul decât William. Pe lângă titlurile moștenite de Duce de Cornwall și Duce de Rothesay, fiul noului rege se poate aștepta la un venit substanțial, scrie Blick.

Anul trecut, Charles a câștigat milioane bune din gestionarea terenurilor și proprietăților sale. Cu toate acestea, cea mai mare parte a banilor merge către numeroasele fundații caritabile ale familiei regale britanice.

Ironizat pentru angajamentul său ecologic

Cu siguranță, lui Charles îi va fi greu să se despartă de Duchy Originals. După crearea mărcii în 1992, cu scopul de a promova agricultura ecologică, fostul prinț a fost ironizat. Din cauza angajamentului său verde, prințul a fost numit peiorativ „prințul verde”.

Astăzi, este considerat un pionier în domeniul ecologiei, chiar dacă mișcarea ecologistă se luptă încă să se impună în Marea Britanie. Cu brandul său organic, a reușit cel puțin să arate calea pentru mai multe companii.

4 milioane cifră de afaceri pe an

Duchy Originals a înregistrat o creștere constantă în ultimii ani și acum are o cifră de afaceri de aproape patru milioane de lire sterline pe an. Prințul William pare a fi un moștenitor care dorește să mențină marca. Și el și-a asumat deja mai multe angajamente pentru proiecte durabile.

Regele Carol al III-lea ar trebui să aibă oricum suficient de mult de lucru în viitor. În ceea ce-l privește, el preia mai multe proprietăți și domenii mari care au aparținut mamei sale defuncte, regina Elisabeta a II-a.

author avatar
Tudor Borcea