AcasăȘTIRI EXTERNEFord lansează un parfum cu miros de benzină pentru șoferii de mașini...

Ford lansează un parfum cu miros de benzină pentru șoferii de mașini electrice nostalgici

Ford lansează un parfum cu miros de benzină pentru șoferii de mașini electrice nostalgici/ Foto: Facebook/Ford Romania

Acest produs completează noul model al mărcii, o versiune sportivă a primului model Ford Mustang electric.

Ford a lansat un nou parfum care miroase a benzină, numit Mach-Eau. Destinat să placă șoferilor care au avut mașini cu motoare clasice și acum deținători de mașini electrice, anunțul vine în momentul în care celebra marcă americană  se pregătește să lanseze un nou model, Mach-E GT, o versiune sportivă a primului Ford Mustang complet electric.

Petrol fragrance

Acest „parfum premium” este destinat „celor care doresc să experimenteze performanțele noului Mustang Mach-E GT, total electric, dar încă mai au o anumită simpatie pentru mirosurile atât de ușor de recunoscut ale mașinilor tradiționale pe benzină”, indică un comunicat de presă Ford.

Cu alte cuvinte, producătorul prezice că șoferii de mașini electrice vor sfârși prin a regreta mirosul combustibililor clasici. Suficient pentru a cumpăra un parfum de esență de benzină. Pe scurt, o operațiune de marketing care să satisfacă clienții care au nevoie de parfumul „aurului negru”, scrie Slate.

Cauciuc ars, lavandă, lemn de santal

Ford a dezvăluit acest nou parfum weekendul trecut, la Goodwood Festival of Speed, care venerează mașinile cu motoare puternice și gurmande. Cu siguranță nu suntem convinși că șoferului mediu al unui Mach-E îi pasă, să nu mai vorbim că vrea să se delecteze, de mirosul gazelor de eșapament, ironizează Futurism.

Dar nu este vorba doar de inhalarea „fumurilor” de petrol. Ford este hotărât să facă din acest parfum o experiență unică și personalizată demnă de marii designeri.

„În realitate, mai degrabă decât doar mirosind a benzină, Mach-Eau este conceput pentru a atrage nasul oricărui utilizator; un parfum vârf de gamă care amestecă acorduri fumurii, mirosuri de cauciuc și chiar un element «animal» pentru a aminti moștenirea Mustangului”, precizează compania americană.

Compania care a ajutat Ford să dezvolte parfumul, Olfiction, a început prin amestecarea mirosului de cauciucuri arse cu alte ingrediente, inclusiv lavandă și lemn de santal.

Mirosul de benzină, mai popular decât cel de vin și brânză?

Potrivit unui sondaj comandat de producătorul auto, aproape 70% dintre cei chestionați au declarat că, într-o anumită măsură, „mirosul de benzină le lipsește”.

Compania a mers atât de departe încât a spus că benzina „era un miros mai popular decât vinul și brânza și se clasa aproape la egalitate cu mirosul cărților noi”. Se pare că echipa de comunicații Ford a petrecut puțin prea mult timp inhalând gazele din țevile de eșapament, concluzionează, iar ironic, Futurism.

author avatar
Tudor Borcea
602 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger