O premieră: niciun spot care să promoveze acești giganți comerciali la ediția Super Bowl 2021, un eveniment generator de milioane de dolari din publicitate.
Pentru prima dată în 37 de ani, cea mai renumită bere din Statele Unite nu va fi promovată pe ferestrele de 30 de secunde în timpul difuzării finalei ligii profesioniste de fotbal(NFL) din 7 februarie. La fel ca Pepsi, Coca-Cola, Audi, Hyundai, Procter & Gamble – prezențe obișnuite la acest uriaș eveniment sportiv cu o durată de patru ore. Absența marilor branduri de la Super Bowl se explică în contextul pandemiei: Coca-Cola spune că a luat această decizie „pentru a ne asigura că investim în resursele adecvate în acest moment fără precedent”. Grupul a anunțat, la sfârșitul lunii decembrie, eliminarea a 2.200 de locuri de muncă în lume. Compania mamă a Budweiser, Anheuser-Busch InBev, va aloca bugetul Super Bowl către Ad Council, o organizație care realizează mesaje de utilitate publică, în special pentru a promova vaccinarea împotriva coronavirusului. În plus, un spot pentru Super Bowl se pregătește cu câteva luni înainte, iar perioada aceasta nu a fost chiar propice filmărilor, mai ales în condițiile restricțiilor de pandemie. În ciuda retragerii mai multor agenți de publicitate, inclusiv a studiourilor de la Hollywood, prețul spotului de 30 de secunde a scăzut doar ușor, la 5,5 milioane de dolari față de 5,6 de anul trecut. Pentru că mai multe branduri au preluat locurile rămase libere – marca de fast-food Chipotle, Triller, rivalul Tik Tok, Fiverr sau Vroom. Afișul acestei finale, cu legendarul fundaș Tom Brady de la Tampa Bay Buccaneers, împotriva vedetei în ascensiune Patrick Mahomes (Kansas City Chiefs), este totuși atrăgător și ar trebui să reunească peste 100 de milioane de telespectatori în Statele Unite.