AcasăȘTIRI EXTERNEDecizie istorică a gigantului Coca-Cola. Rețelele de socializare au explodat

Decizie istorică a gigantului Coca-Cola. Rețelele de socializare au explodat

Conducerea companiei Coca-Cola a luat decizia de a suspenda investițiile în publicitate pentru cel puțin 30 de zile.

„Nu exista loc pentru rasism in lume si nu exista loc pentru rasism pe retelele de socializare”, a declarat presedintele si CEO-ul Coca-Cola, James Quincey

Compania a precizat că nu participă la boicotul oficial lansat de alte companii, ci este vorba de o măsură proprie.

În urmă cu ceva timp mai multe organizații non-guvernamentale le-au cerut clienților Facebook să boicoteze compania,

Solicitarea a venit după incidentele recente în care a fost implicată cea mai populară rețea de socializare online din lume.

The North Face a fost primul mare brand care a anunțat că suspendă achizițiile de publicitate pe Facebook. Ulterior, același lucru l-au anunțat Verizon, Levi’s sau Viber.

„Facebook trebuie să ia măsuri pentru a opri dezinformarea și limbajul care incită la ură pe platformele sale. Este un afront inacceptabil adus valorilor noastre. Noi și Dockers ne alăturăm campaniei #stophateforprofit și suspendăm toate reclamele pe Facebook”, a transmis Levis’s.

Compania Coca-Cola și-a anunțat susținerea pentru singurul pilot de culoare din NASCAR, Bubba Wallace.

Anunțul Coca-Cola vine la scurt timp după ce trei mărci – Dove, Ben & Jerry’s and Hellmann’s – ale unui alt mare gigant, Unilever, au suspendat de asemenea achizițiile de publicitate pe Facebook, Instagram și Twitter până la cel puțin 31 decembrie 2020.

Vicepreședintele Facebook responsabil cu soluțiile globale de marketing, Carolyn Everson, le-a transmis clienților de publicitate că „boicotul în general nu este calea prin care putem face progrese împreună”.

Ea a adăgat că Facebook nu își schimbă politicile pe fondul presiunilor cauzate de venituri, ci pe baza principiilor.

author avatar
Eli Dan Davidescu
313 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger