AcasăȘTIRI EXTERNECum răsplătește Ikea fidelitatea clienților: lumânări cu aromă de chifteluțe

Cum răsplătește Ikea fidelitatea clienților: lumânări cu aromă de chifteluțe

Cum răsplătește Ikea fidelitatea clienților: lumânări cu aromă de chifteluțe

Corporatismul ajunge pe cele mai înalte culmi de civilizație și, mai ales, progres.

Pe lângă mobilierul său în kituri, Ikea este renumită și pentru chiftelele sale suedeze servite în cafenelele magazinelor sale. Compania a făcut acum un nou pas, transformând aceste bulete, atât de populare printre clienți, în lumânări parfumate.

Aferim: câștigi la loterie arome de prăjeală

Lumânarea-chiftea este doar pentru cei norocoși. Ikea a decis să ofere aceste lumânări, cu mirosul atât de special, pentru a recompensa membrii clubului de loialitate Ikea Family, în cadrul unei loterii destinate sărbătoririi celei de-a zecea aniversare a acestui program, spune CNN.

„Am adus la viață cele mai mici idei și cele mai mari vise, împreună. Sărbătorește un deceniu de neuitat cu o tombolă, cadouri și oferte speciale la a zecea aniversare a Ikea Family”, spune compania. Ikea speră să încurajeze alți clienți să se aboneze la cardul de fidelitate, care oferă acces la oferte speciale, recompense și alte beneficii.

1.925 de norocosi pentru o „experiență senzorială”

Potrivit Ikea, 1.925 de câștigători norocoși vor putea revendica una dintre lumânările parfumate cu miros de carne, numite „Huvudroll”, și astfel vor lăsa mirosul inefabil- nu-i așa?- al chiftelelor să le parfumeze interiorul.

Lumânarea face parte dintr-un set de produse concepute pentru a recrea experiența senzorială a magazinului, un concept numit „Store in a Box”, precizează USA Today. Lanțul de mobilă nu a dezvăluit ce alte produse sunt oferite în cutie, dar a indicat că va conține unele dintre cele mai emblematice elemente ale Ikea.

Marketingul chiftelelor

Potrivit brandului născut în Suedia, chiftelele sunt pe piață din 1985. Ikea vinde mai mult de un miliard în fiecare an. „Este dificil să faci afaceri cu cineva pe stomacul gol”, a spus fondatorul mărcii, Ingvar Kamprad, pentru a explica de ce compania a decis să deschidă restaurante în magazinele sale, scrie Slate.

În urmă cu câteva luni, când magazinele au fost închise din cauza pandemiei Covid-19, compania a împărtășit rețeta chiftelelor pentru clientele, să nu rămână cumva deconectată de la o așa rafinată delicatesă. „A rămâne acasă poate fi dificil, dar vrem să ajutăm ca viața tuturor să fie mai ușoară și mai plăcută”, a spus atunci compania. „Bon appétit, sau „smaklig måltid”, așa cum spunem noi în Suedia”.

Alternativa vegană, must-have

În 2019, Ikea a anunțat că lucrează la găluște vegetariene, care „arată precum carnea și au gust de carne, dar sunt făcute din proteine ​​vegetale alternative”. Ikea a spus că vrea să vândă aceste chiftele vegetariene în toate restaurantele sale din întreaga lume.

 

author avatar
Tudor Borcea