Echipa antrenata de Ilie Stan genereaza un interes mai mare decat atunci cand evolua in Ghencea. Partidele disputate pe „National Arena” aduc bani buni la bugetul clubului.
Astfel, numai din vanzarea biletelor pe cel mai modern stadion al tarii, Becali a bagat in buzunar in jur de doua milioane de euro. Aproximativ aceeasi suma a venit de la sponsori si din marketing, astfel ca pana acum s-au asigurat patru milioane de euro. Grosul sumei este asigurat, insa, de drepturile tv din Liga 1, Steaua incasand 3,3 milioane de euro pentru sezonul 2010/ 2011.
Inca un milion de la UEFA
Cu toate ca participarea in Europa League nu se poate compara cu o prezenta in Liga Campionilor, stelistii sunt multumiti de reteta financiara obtinuta pana acum: doua milioane de euro pentru calificarea in faza grupelor si cele sase meciuri disputate, plus inca un milion, bonus de accedere in primavara europeana.
Cheltuieli reduse la maximum
Abil om de afaceri, Gigi Becali a stiut cum sa eficientizeze activitatea la FC Steaua, reducand la maximum cheltuielile. Astfel, spre deosebire de alte cluburi europene, latifundiarul nu plateste departament de marketing si nu are nici multi oameni angajati in staff-ul administrativ. In plus, Becali a rezolvat si problema spinoasa a chiriei mari pe care o achita in Ghencea: a mutat echipa pe „National Arena”, antrenamentele desfasurandu-se in baza sportiva de la Mogosoaia.