AcasăSPORTSport, afaceri și audiență. Unde se atrag tot mai mulți telespectatori

Sport, afaceri și audiență. Unde se atrag tot mai mulți telespectatori

Audiența NFL crește cu 6%, în timp ce Amazon și ABC adaugă telespectatori

Audiența  NFL a crescut cu 6% în acest sezon, datorită creșterii interesului pentru Thursday Night Football la Prime Video al Amazon și a mai multor telespectatori la rețelele ABC și ESPN ale Walt Disney.

Audiențele pentru Thursday Night Football, pe Prime exclusiv pentru al doilea sezon, au crescut cu 25% după un început lent în urmă cu un an, cu o medie de 12,5 milioane de telespectatori pe meci, potrivit datelor Nielsen.

Monday Night Football de pe ABC, ESPN și ESPN2 a crescut cu 13%, cu o medie de 15,4 milioane de telespectatori pe seară, după ce Disney a început să transmită în paralel mai multe meciuri pe ABC pentru a ajuta la completarea programului rețelei.

Creșterea numărului de telespectatori ai NFL a fost o afacere bună pentru rețelele de televiziune care nu au avut prea multe alte noutăți de oferit în sezonul care a început în septembrie anul trecut. Grevele scriitorilor și actorilor de la Hollywod au oprit producția de comedii și drame, ceea ce a făcut ca fotbalul în direct să fie și mai important. Paramount Global a declarat săptămâna trecută că a vândut aproape în totalitate Super Bowl din februarie 2024 pe CBS.

În timp ce Amazon și ESPN au înregistrat cele mai mari creșteri, cea mai populară emisiune NFL în general este Sunday Night Football de la NBC. Ratingurile pentru acest program au crescut cu 7% în acest sezon și au o medie de 20,5 milioane de telespectatori pe meci.

Creșterea numărului de telespectatori s-ar putea datora unei varietăți de factori dincolo de problemele de muncă de la Hollywood – inclusiv unele meciuri importante. Aaron Rodgers și-a făcut debutul ca fundaș al echipei New York Jets în prime time în Monday Night Football împotriva echipei Buffalo Bills.

Relația dintre Taylor Swift și Travis Kelce, tight end al echipei Kansas City Chiefs, a fost, de asemenea, un punct de atracție, având în vedere aparițiile ei frecvente la meciuri cu prietenii și familia jucătorului.

“Taylor Swift crește audiența NFL”, a declarat directorul executiv al DraftKings, Jason Robins, la Bloomberg TV. “Aduce oameni noi”.

author avatar
Radu Jacotă Redactor