Hublot, sponsorul lui Novak Djokovic, a declarat pentru Reuters că vaccinarea este o alegere personală, primul comentariu al producătorului de ceasuri de când campionul sârb a fost expulzat din Australia.
Lui Djokovic, care spera să participe la Australian Open 2022, i s-a revocat viza de către autorități pe motiv că prezența sa a reprezentat un risc pentru ordinea publică a țării în timp ce nu este vaccinat împotriva virusului Covid-19.
Directorul executiv al Hublot, Ricardo Guadalupe, a precizat că așteaptă din partea lui Djokovic “să-și împărtășească experiența din Australia”.
„Așteptăm care va fi părerea sa în raport cu evenimentele prin care a trecut. Principiul vaccinului este ceva privat, este o alegere personală. Suntem pentru libertatea individuală, aceasta este poziția noastră”, a adăugat el.
Novak Djokovic ar putea face o declarație la finalul turneului australian, care se încheie pe 30 ianuarie. “Ne vom poziționa în acel moment”, menționează Guadalupe.
În august, Novak Djokovic a devenit ambasador al brandului elvețian Hublot – deținut de grupul francez LVMH – alături de alte celebrități din lumea sportului: Pele, Kylian Mbappe și Usain Bolt. Potrivit Forbes, Djokovic a câștigat 30 de milioane de dolari anul trecut din contractele sale publicitare.
Un alt sponsor important al lui Djokovic, grupul Lacoste, a declarat săptămâna trecută că îl va contacta pentru „a oferi o actualizare cu privire la evenimentele care au avut loc în Australia”.
Printre ceilalți sponsori ai lui Djokovic se numără producătorul auto Peugeot, care a refuzat să comenteze conflictul tenismenului cu autoritățile australiene.