Cauta

Serie A, sponsorizari de 1,4 miliarde de euro

Serie A, campionatul de fotbal al Italiei, a obtinut, in 2011, sponsorizari de 1,4 miliarde de euro, conform unui studiu realizat de Sport&Leisure Business.

Celebra firma de analiza financiara din Milano a anuntat ca Serie A a produs, anul trecut, cu 3,5% mai putini bani decat in 2010 si cu 21,8% mai putini bani decat in 2009, cand se obtineau aproape 1,8 miliarde de euro din sponsorizari.

Surprinzator, desi au atras tot mai putini bani, formatiile de pe prima scena a fotbalului italian s-au implicat tot mai mult pe piata transferurilor. Echipele din Serie A au cheltuit 469 de milioane de euro pentru achizitii de jucatori, in vara lui 2011, cu aproape 100 de milioane de euro mai mult decat suma pusa la bataie in vara lui 2010, cand s-au cheltuit doar 375 de milioane de euro.

Ultimele stiri

  • Grădinăritul ca terapie: cum lucrul cu solul, plantele și natura îți reglează sistemul nervos
  • VIDEO. Turist încătușat și amendat, după ce ignorat steagul roșu și a refuzat să iasă din mare/În ce stațiune s-a întâmplat totul
  • Cutremur în România, vineri după-amiază. Seismul a avut magnitudinea de 4,4
  • Protest spontan al minerilor din Valea Jiului, pentru că nu și-au primit încă salariile. „Este o stare de tensiune”
  • Asia Express – Jurnal de călătorie sau jurnal de chin?
  • O nouă performanță pentru România – aur la Olimpiada Internațională de Lingvistică. Ioana-Steliana Barbu, în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Germania dă tonul: Europa trebuie să trimită „zeci de mii de soldați” în Ucraina!/Românii, chemați la război împotriva Rusiei
  • Scumpirile nu ocolesc nici startul școlii. Câți bani ajung să scoată părinții din buzunar, pentru rechizite, la începutul acestui an școlar
  • S-a aflat! Frații Tate își fac buncăr de aproape 4 milioane de dolari în București. Cu 10 dormitoare și nu numai
  • Un bărbat din Suceava, urmărit internațional şi inclus în categoria Most Wanted, adus în ţară din Norvegia – VIDEO
  • Exit mobile version