Cauta

Rapidistul Coman face reclama la sampoane

Portarul echipei giulestene a promovat, ieri, in cadrul unei conferinte de presa, produsele noului sau sponsor.

Dani Coman vizeaza eventul cu Rapid in acest sezon

La 32 de ani, Dani Coman se gandeste si la asigurarea viitorului din punct de vedere financiar, astfel ca nu rateaza nicio oportunitate de a face un ban in plus. Portarul pitestean tocmai ce a semnat un parteneriat cu americanii de la „Procter & Gamble”, fostul international alegand sa fie imaginea unui sampon.

Ieri, Coman a promovat noile produse ale sponsorului sau, prilej cu care a vorbit si despre fotbal: „Sper sa mai joc cel putin cinci ani pentru ca ma simt foarte bine din toate punctele de vedere. Imi doresc ca Rapid sa faca un retur excelent si sa realizeze ceea ce nu s-a putut pana acum la Rapid, adica eventul. Chiar ne asteptam sa facem un retur extraordinar, in care sa nu pierdem niciun meci”.

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version