AcasăSPORTPRO TV baga doua milioane de euro in rating!

PRO TV baga doua milioane de euro in rating!

Lovitura de imagine data de PRO TV. Una cam costisitoare, daca ne raportam la zvonurile care vorbesc despre problemele financiare pe care le are postul din Pache Protopopescu.

Fosta televiziune a lui Adrian Sarbu a cumparat de la Dolce Sport (detinut de colosul Telekom) optiunea „free to air” pentru Euro 2016, anunta sportpesurse.ro. Canalul de nisa al nemtilor achizitionasera drepturile tv ale turneului final din Franta, insa erau obligati de UEFA sa vireze o parte din meciuri si catre un post transmis „la liber”. Si cum TVR nu a mai raspuns „prezent” la strigare, Vlad Enachescu s-a orientat spre PRO TV, noul partener de afaceri (vezi intelegerea pentru partidele din Liga Campionilor).

Cu doua milioane de euro, PRO TV si-a mai cumparat cateva puncte de rating, rezolvand pentru la vara chestiunea audientei, una care incepea sa fie tot mai amenintata de Antena 1. Surprinde lipsa de reactie a celor de la RCS&RDS, cel mai mare operator pe piata tv din Romania. Digi 24 (post free to air) a incercat o negociere cu Dolce Sport, insa surse din piata sustin ca oferta lui Teszari i-a facut sa rada pe nemtii de la Telekom.

Ce primeste PRO TV de acesti bani, in afara de audienta? In primul rand, toate partidele Romaniei de la Euro 2016; adica, foarte probabil, cele trei din faza grupelor, cu Franta (meciul de deschidere), Elvetia si Albania. Apoi, toate confruntarile din „sferturi” si semifinale, inclusiv finala competitiei! Basca, in faza grupelor, cel mai tare joc al zilei, asta cand nu este programata Romania. Turneul final al Campionatului European este programat in perioada 10 iunie – 10 iulie 2016.

author avatar
National
695 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger