Incepand cu luna viitoare, Pro Sport isi inceteaza aparitia cotidiana. Din data de 9 decembrie, cotidianul va avea o varianta tiparita, o singura data pe saptamana, ca supliment al Ziarului Financiar, insa va oferi o „experianta digitala completa”.
„Echipa ProSport si-a fixat obiective importante pentru perioada urmatoare, iar schimbarea modelului de business reprezinta o adevarata provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce inseamna digital si ne vom adresa si mai mult decat pana acum practicantilor de sport, pe care ii asteptam in continuare la evenimentele noastre. Trebuie sa ne reinventam si o vom face impreuna cu sutele de mii de oameni care ne citesc si ne privesc zilnic”, declara Lucian Lipovan, redactor sef ProSport, potrivit paginademedia.ro.
Orlando Nicoara, CEO Mediafax Group, citat de aceeasi sursa, a precizat ca experienta Gandul, care a renuntat la varianta print, i-a motivat: „Viitorul acestui produs este in digital, iar experienta Gandul, care, in doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai importante siteuri din Romania, ne face sa fim increzatori ca vom putea repeta succesul si cu brandul Prosport”.
Astfel, din data de 9 decembrie, singurul cotidian sportiv din Romania va fi Gazeta Sporturilor, care in prezent se afla in discutii cu grupul Ringier, care doreste sa preia titlul.
Cu o istorie de peste 15 ani pe piata media romaneasca, ProSport a fost primul ziar de sport full color, a publicat primele editii in strainatate, primele editii la stadion si primul ziar 3D.
Foto: mutu10.blogspot.ro