Cauta

Mascotele pentru JO 2020

Scolarii japonezi au ales perechea de mascote care vor reprezenta Jocurile Olimpice de vara de la Tokyo din 2020. Personajele au fost create de artistul plastic Ryo Toniguchi  in stilul „manga” al  benzilor desenate nipone, cu urechi ascutite, capete imense,  ochi mari si… „super-puteri”.

Scopul meu a fost sa realizez un simbol simplu si futurist si cred ca a functionat destul de bine, a spus Toniguchi. Perechea,  care nu are inca nume, a primit peste 100.000 de voturi in aproximativ 16.700 de scoli primare din tara, cu mult mai mult decat celelalte perechi finaliste retinute. „Jocurile au, in fine, mascotele lor. Acest lucru reprezinta mult, mai ales in Japonia”, a comentat Ryohei Miyata, care prezideaza comisia de mascote pentru Tokyo-2020. Mascotele vor fi lansate in vara, cu speranta de a reedita succesele lui Soohorang, micul tigru alb, oferit fiecarui sportiv pe podiumul Jocurilor Olimpice de la Pyeongchang. JO de la Grenoble au fost primele ce au lansat moda mascotelor, in 1968, cu personajul „Schuss schiorul”,  mai cunoscut a fost ursuletul „Misa”, emblema Moscovei in 1980, dar in perioada recenta simpaticele personaje s-au dovedit a fi afaceri profitabile: in 2016,  personajul Vinicius, ales de Rio,  a adus castiguri de 300 milioane de dolari. Oganizatorii Olimpiadei Tokyo 2020 se asteapta la venituri de 130 milioane dolari.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • USR – și falimentul este garantat!
  • SUA și China, pe cale să înceapă „decuplarea”?
  • Revoluția engleză anti-VAR se propagă în Europa?!
  • Ce înseamnă să te pui cu Rusia. Băncile occidentale trag ponoasele
  • „Bogăția discretă”: strategia menită să evite ochii curioși
  • Sancțiunile sunt doar pentru fraieri. Companiile din UE se îmbogățesc din afacerile cu Rusia
  • Nimic nu se pierde, totul se transformă. Apa din haznale trebuie folosită în agricultură
  • De la New York la Tokyo: piețele bursiere, creștere record
  • China cucerește porturile lumii
  • Exit mobile version