Cauta

Marca „Steaua” a ajuns la o valoare de 120.000 de euro

Probabil n cautarea unei reclame gratuite, un cabinet de avocatura din Ploiesti a facut o oferta Ministerului Apararii Nationale in valoare de 120.000 de euro pentru achizitionarea marcii „Steaua”, aflata in prezent in posesia Clubului Sportiv al Armatei.

Doar Gigi Becali nu intelege cat de important este numele Steaua pentru fotbalul romanesc

„Domnule ministru, va informam ca intentionam sa formulam oferta reala de plata pentru sigla intitulata «Steaua Bucuresti», pentru care intelegem sa oferim suma de 120.000 de euro. Oferta este valabila 30 de zile incepand cu data primirii de catre dumneavoastra a prezentei scrisori de intentie”, se mentioneaza intr-o adresa transmisa MApN de catre cabinetul de avocatura prahovean. Totusi, termenul de 30 de zile denota tocmai lipsa de interes a ofertantilor, intrucat pana la jumatatea lunii iunie nici macar nu se finalizeaza munca depusa de firma de evaluarea angajata de CSA. Licitatia publica va fi organizata nu mai devreme de luna iulie, sustin surse din cadrul Armatei.
Oferta pentru marca „Steaua” este a doua din ultima saptamana, dupa cea lansata de compania Cotnari, care a avansat suma de 100.000 de euro pentru cel mai important brand din fotbalul romanesc.

 

Ultimele stiri

  • Ilie Bolojan, mesaj tranșant: „Responsabilitate, nu jocuri politice!
  • Alege ce citești
  • Obiectul căzut peste o casă din Polonia nu era o dronă, ci o rachetă de la un F-16 polonez
  • Toto Dumitrescu, reținut. Fiul lui Ilie Dumitrescu, testat pozitiv la cocaină
  • Spionajul rusesc este legal în Austria
  • Întoarcem armele ca la 23 august ’44?
  • De ce companiile spațiale se luptă cu giganții apărării
  • Piața imobiliară râvnită de elita mondială. Cea mai mare concentrație de bogăție din lume
  • Neymar a moștenit 1 miliard și s-a așezat direct la masa de poker
  • ”NATO islamic”, ideea născută moartă. Ce vor statele din Golf de la președintele SUA
  • Exit mobile version