AcasăRecomandariMarca „Steaua” a ajuns la o valoare de 120.000 de euro

Marca „Steaua” a ajuns la o valoare de 120.000 de euro

Probabil n cautarea unei reclame gratuite, un cabinet de avocatura din Ploiesti a facut o oferta Ministerului Apararii Nationale in valoare de 120.000 de euro pentru achizitionarea marcii „Steaua”, aflata in prezent in posesia Clubului Sportiv al Armatei.

Doar Gigi Becali nu intelege cat de important este numele „Steaua” pentru fotbalul romanesc

„Domnule ministru, va informam ca intentionam sa formulam oferta reala de plata pentru sigla intitulata «Steaua Bucuresti», pentru care intelegem sa oferim suma de 120.000 de euro. Oferta este valabila 30 de zile incepand cu data primirii de catre dumneavoastra a prezentei scrisori de intentie”, se mentioneaza intr-o adresa transmisa MApN de catre cabinetul de avocatura prahovean. Totusi, termenul de 30 de zile denota tocmai lipsa de interes a ofertantilor, intrucat pana la jumatatea lunii iunie nici macar nu se finalizeaza munca depusa de firma de evaluarea angajata de CSA. Licitatia publica va fi organizata nu mai devreme de luna iulie, sustin surse din cadrul Armatei.
Oferta pentru marca „Steaua” este a doua din ultima saptamana, dupa cea lansata de compania Cotnari, care a avansat suma de 100.000 de euro pentru cel mai important brand din fotbalul romanesc.

 

Daniel Baluta
author avatar
Laurentiu Teodorescu
271 afisari

Ultimele știri

Mintea ta trăiește în viitor cu 80 ms: ce este intuiția

Creierul tău nu stă pasiv — el anticipează constant ce urmează. Deși pare paradoxal, percepția nu este o simplă recepție a realității: din cauza...

Intervențiile stomatologice cu anestezie generală, mutate în spitalele publice, după moartea fetiței de doi ani la o clinică din București

Ministrul Sănătății, Alexandru Rogobete, a anunțat vineri seară că ia în calcul reglementarea posibilității ca intervențiile stomatologice care necesită anestezie generală să fie efectuate...
spot_img