Nominalizarea pentru „cea mai frumoasa tinuta a lunii februarie” se refera la primul echipament Nike purtat de Simona intr-un meci oficial, la turneul din Qatar. Numai ca hainele noului sponsor(dupa atatea amanari) nu difera cu nimic cu cele cu care se afiseaza multe sportive in circuitul WTA, si i-au adus constantencei destule ironii din partea internautilor. Petra Kvitova, Anastasia Pavliucenkova, Karolina Pliskova, Elina Svitolina si Julia Goerges sunt celelalte nominalizate.
Sapca roz pal, tricou roz pal, cu dunga neagra pe umeri si pe partile laterale ale corpului, pantaloni scurti de aceeasi culoare, incaltaminte roz pal cu negru, asa a aparut imbracata Simona la Doha, un echipament comun, pentru ca Nike nu a creat haine personalizate pentru ea, jucatoarele care beneficiaza de costumatii speciale din partea gigantuluii american fiind doar Maria Sarapova si Serena Williams. „Atunci cand vezi peste 20 de fete imbracate exact la fel ca tine…”, sau, ”Cum o recunoastem acum de Svitolina? Nike trebuie sa amestece lucrurile putin, obsesia pentru roz devine dureroasa pentru ochi” – au fost printre “intepaturile” haterilor. In tenis sunt bani munciti, dar castigurile din sponsorizari ale Simonei (in jur de 1,5 milioane de dolari) sunt mult in urma altor jucatoare de top – surorile Williams, Bouchard, Wozniacki sau Muguruza – toate cocheteaza cu sume cuprinse intre 4 si 7 milioane de dolari. Neted spus, brandul Simona Halep nu vinde in afara Romaniei, amintiti-va de succesul comercial Nike dupa asocierea cu Roger Federer sau Michael Jordan, similar Adidas – Beckham. Simona Halep a ajuns in SUA, unde va participa la turneul WTA de la Indian Wells, competitie ce se va desfasura in perioada 5-8 martie.