Tenismena daneza Caroline Wozniacki isi va lansa, luna viitoare, propria linie de lenjerie intima, ea facand deja reclama produselor inainte ca acestea sa ajunga pe piata.
Ideea de a lansa linia de chiloti „Wozniacki Underwear” i-a venit managerului acesteia, Morten Skou, dupa ce acesta a observat ca o poza cu fostul lider WTA, in lenjerie intima, a ajuns sa aiba peste 100 de milioane de vizualizari in 24 de ore.
„Atunci ne-am dat seama ca Wozniacki a devenit un brand care va dainui si dupa ce Caroline se va retrage din tenis” a precizat Skou. A 8-a cea mai buna jucatoare de tenis a planetei s-a declarat incantata si chiar a acceptat sa faca reclama propriei linii de lenjerie intima. Chilotii Wozniacki au fost realizati in colaborare cu JBS, o celebra firma daneza de lenjerie, si vor ajunge in magazine incepand cu luna viitoare. Pe langa o anumita suma de bani, ce nu a fost dezvaluita, daneza va primi si circa 15% din incasarile obtinute din vanzarea produselor.