AcasăSPORTBute - Froch se vede pe Money Channel

Bute – Froch se vede pe Money Channel

Lupta dintre Bute si Froch, evenimentul inceputului de an pentru Romania

PRO TV este marele perdant al licitatiei pentru drepturile tv aferente galei din 26 mai. Pentru a doua oara consecutiv, meciul campionului IBF va fi transmis pe un post de nisa.

Lupta dintre Bute si Froch, evenimentul inceputului de an pentru Romania

Cel mai asteptat eveniment sportiv din prima jumatate a anului 2012 intra in casele romanilor prin intermediul „The Money Channel”. Peste mai putin de doua luni, telecomenzile iubitorilor de box vor comuta pe canalul pe care se vorbeste „afacereza”, acolo unde vor fi imagini „live” din Capital FM Arena din Nottingham, gazda duelului dintre Lucian Bute si englezul Carl Froch. „Am facut eforturi importante. Am avut competitori de marca, dar am reusit si de aceasta data sa le aducem romanilor campionul in direct la «The Money Channel»”, a declarat Sorin Freciu, managing partner al postului detinut de Realitatea Media. Este pentru a doua oara consecutiv cand „TMC” transmite in direct un meci de box al campionului nostru. Precedentul eveniment a fost reprezenat de gala cu Glen Johnson, din noiembrie 2011, cand galateanul l-a invins la puncte pe sportivul american.

Oferta imbatabila: 150.000 de euro!

Pentru drepturile tv ale galei din 26 mai, „TMC” ar fi platit 150.000 de euro, presedintele F.R. Box, Rudel Obreja, afirmand ca trustul lui Elan Schwartzenberg a facut „cea mai buna oferta”. Pe 26 mai, in avanpremiera bataliei de la Nottingham, „TMC” va difuza o serie de editii speciale in cadrul carora telespectatorii vor putea vedea, in exclusivitatea, imagini de la antrenamentele lui Lucian Bute. Interviurile si reportajele cu toti cei implicati in desfasurarea acestei gale vor fi nelipsite din programele postului.

La precedentul meci, nu s-au acoperit costurile

Canal de nisa, pe profil economic, „The Money Channel” nu este un post de tv cu audienta masurata. La meciul cu Glen Johnson, postul a difuzat 35 de minute de publicitate, 16 minute de reclame ruland in timpul luptei. „Publicitatea n-a acoperit costurile de achizitie ale drepturilor tv, astfel ca transmisia a fost suportata si de cativa oameni de afaceri si artisti”, declara anul trecut Sorin Freciu.

Publicul „TMC”: licentianti, intreprinzatori, bancheri

Un studiu recent arata faptul ca publicul tinta „Money Channel” este alcatuit din persoane cu o educatie superioara, unul din patru privitori fiind masteranzi. Aici sunt inclusi intreprinzatorii, bancherii, managerii. In plus, unul din trei telespectatori „TMC” castiga lunar peste 1.000 de euro.

author avatar
Laurentiu Teodorescu
201 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger