Cauta

Bianca se vinde prost la Cluj

Clubul patronat de Florian Walter a demarat pe 15 decembrie 2011 o ampla campanie de promovare privind vanzarea abonamentelor pentru retur, dar ardelenii au vandut pana acum doar 800 de tichete, pentru un stadion de 28.000 de locuri.

Bianca si a sustinut iubitul pe arena din Cluj

Conducerea clujenilor a declansat in luna decembrie a anului trecut o campanie extrem de mediatizata privind promovarea vanzarii de abonamente pentru returul stagiunii 2011-2012. Pentru a lua ochii fanilor, Florian Walter a cooptat-o in cadrul aceste actiuni si pe actuala-fosta prietena a mijlocasului Adrian Cristea. Insa, nurii Biancai Dragusanu nu i-a impresionat pe ultrasii Universitatii, iar campania de 100.000 de euro aproape a esuat: deocamdata, s-au vandut aproximativ 800 de abonamente pentru retur, in ciuda faptului ca nici preturile nu erau exagerate, intre 50 si 100 de lei pentru studenti si 900 de lei pentru zona VIP de pe „Cluj Arena”.

Inainte de cantonamentul de iarna Bianca si Adrian se iubeau la nebunie

Cel mai dezamagit de rezultate este omul cu banii de la echipa, care nu-si explica esecul. „ Noi jucam cu ultima clasata si vin 4000 de oameni, iar daca vin Steaua si Dinamo se strang 20.000. De ce? Nu sunt tot fanii aia . Noi trebuie sa vindem 10.000 de abonamente! Asta inseamna forta!”, afirma Florian Walter.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Echipa AGI: ”superinteligenții” lui Mark Zuckerberg
  • De la vize la motoare cu reacție: SUA și China găsesc noi pârghii comerciale
  • ”Ochiul lui Dumnezeu” destramă strategia Tesla
  • Premierul invizibil și rotativa rușinii
  • Pericolul migrației. UE, contaminată cu una dintre cele mai grave boli contagioase
  • Fuga de tarifele americane: Temu și Shein se îndreaptă către Europa
  • Termocentrala de la Iernut, misiune imposibilă. Finalizarea se mai amână cu un an
  • Abramovich, reacție după 3 ani de când a fost obligat să vândă Chelsea: „Câinii latră…”
  • Educația nu ia vacanță. Fundația Dan Voiculescu susține activitățile estivale pentru copii și tineri din „Tabăra Urbană Japoneză JAPANCAMP”
  • Exit mobile version