Cauta

Armata ii cere lui Becali despagubiri de 36 de milioane de euro!

Tot mai aproape de un razboi deschis, asa se vede relatia dintre Clubul Sportiv al Armatei „Steaua” si gruparea patronata de Gigi Becali.

Pe motiv ca s-a folosit ilegal de numele „Steaua”, CSA ii cere latifundiarului despagubiri de 36 de milioane de euro!

Printr-un comunicat de presa, Armata anunta ca este de acord sa-i inchirieze marca „Steaua” lui Becali, dar pentru un pret pe masura. De „numai” 3,7 milioane de euro pe an! „Asa cum a evidentiat in mai multe randuri prin comunicate si informari de presa, Clubul Sportiv al Armatei «Steaua Bucuresti» este obligat de lege, ca titular al marcii «Steaua Bucuresti» – bun aflat in patrimoniul public -, sa faca toate demersurile de punere in valoare a marcii, inclusiv prin evaluarea brandului. Astfel, pana la acest moment, au fost incheiate urmatoarele proceduri, derulate de evaluatorul independent, competitiv selectionat:

In continuare, comunicatul CSA Steaua vorbeste despre „o serie de activitati derulate pentru valorificarea marcii”. In ce consta aceste activitati, nimeni nu stie, insa clubul comandantului George Boroi indeamna FCSB la „dialog, comunicare si bunacredinta”.

Suntem siguri ca Gigi Becali, care a anuntat in nenumarate randuri ca nu este dispus sa plateasca 1 leu pentru marca Steaua, abia asteapta sa dialogheze cu reprezentantii Armatei. Deja si-a pregatit discursul si argumentele (pe partea economica): „Ei au inregistrat marca in 2014, cum sa ceri bani pentru ceva ce ai inregistrat in 2014, sa ceri bani din urma? Ei ar fi trebuit sa imi dea mie bani, pentru ca le-am facut publicitate. Acum trebuie sa scoata marca la vanzare, sa vedem cine plateste, pentru ca pretul corect este cat poate cineva sa dea, nu cat ceri tu. Nu mai punem la socoteala ca platesti banii pentru ceva ce nu devine al tau. Normal ca nu sunt interesat sa platesc. Ca sa pot eu sa platesc banii astia, trebuie sa am profit, dar eu sunt pe pierdere. Trebuie sa produc 7-8 milioane de euro ca sa pot sa dau 4 milioane pe marca. Apoi, daca ei vorbesc despre transparenta, sa dea evaluarea. In ce baza au evaluat marca? Asta inseamna transparenta. Ei vorbesc de transparenta, dar nu pun evaluarea, pe ce baza s-a facut. Arata evaluarea!”.

Ultimele stiri

  • Doi bătrâni din Brașov, tâlhăriți în casă. Lăsați fără bani și bijuterii după ce au fost legați
  • A crescut într-un orfelinat și a ajuns să scrie legile pentru copiii abandonați. Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici, membru al campaniei „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • ANAF începe executarea silită în cazul lui Marian Vanghelie. Ce sumă vrea să recupereze Fiscul de la fostul primar
  • Gaura de 10 milioane de euro de la Piața Gorjului: cum a ajuns administrația Ciprian Ciucu să mențină un contract neplătit de opt ani
  • BREAKING NEWS. Ionuț Moșteanu și-a anunțat demisia din funcția de ministru al Apărării/Cine preia interimatul la șefia MApN (Update)
  • Cum va fi vremea de Crăciun. Ce vești vin de la ANM: prognoza meteo până pe 29 decembrie
  • Bilanţul deceselor în urma incendiului devastator din Hong Kong se ridică la 94. „Este un dezastru” – VIDEO
  • Tânăra din Garda Naţională împuşcată în apropiere de Casa Albă a murit/Vestea dramatică, anunțată de președintele Trump – VIDEO
  • Anunț de presă Lansarea proiectului INFORMĂM, DEZVOLTĂM – APTITUDINI ȘI MENTORAT PENTRU VIITOR – ID -AMV
  • Premierul Ilie Bolojan nu-l demite pe Moșteanu, după scandalul CV-ului: „I-am spus capul sus, încearcă să îți faci o analiză”
  • Exit mobile version