Cauta

Armata ii cere lui Becali despagubiri de 36 de milioane de euro!

Tot mai aproape de un razboi deschis, asa se vede relatia dintre Clubul Sportiv al Armatei „Steaua” si gruparea patronata de Gigi Becali.

Pe motiv ca s-a folosit ilegal de numele „Steaua”, CSA ii cere latifundiarului despagubiri de 36 de milioane de euro!

Printr-un comunicat de presa, Armata anunta ca este de acord sa-i inchirieze marca „Steaua” lui Becali, dar pentru un pret pe masura. De „numai” 3,7 milioane de euro pe an! „Asa cum a evidentiat in mai multe randuri prin comunicate si informari de presa, Clubul Sportiv al Armatei «Steaua Bucuresti» este obligat de lege, ca titular al marcii «Steaua Bucuresti» – bun aflat in patrimoniul public -, sa faca toate demersurile de punere in valoare a marcii, inclusiv prin evaluarea brandului. Astfel, pana la acest moment, au fost incheiate urmatoarele proceduri, derulate de evaluatorul independent, competitiv selectionat:

In continuare, comunicatul CSA Steaua vorbeste despre „o serie de activitati derulate pentru valorificarea marcii”. In ce consta aceste activitati, nimeni nu stie, insa clubul comandantului George Boroi indeamna FCSB la „dialog, comunicare si bunacredinta”.

Suntem siguri ca Gigi Becali, care a anuntat in nenumarate randuri ca nu este dispus sa plateasca 1 leu pentru marca Steaua, abia asteapta sa dialogheze cu reprezentantii Armatei. Deja si-a pregatit discursul si argumentele (pe partea economica): „Ei au inregistrat marca in 2014, cum sa ceri bani pentru ceva ce ai inregistrat in 2014, sa ceri bani din urma? Ei ar fi trebuit sa imi dea mie bani, pentru ca le-am facut publicitate. Acum trebuie sa scoata marca la vanzare, sa vedem cine plateste, pentru ca pretul corect este cat poate cineva sa dea, nu cat ceri tu. Nu mai punem la socoteala ca platesti banii pentru ceva ce nu devine al tau. Normal ca nu sunt interesat sa platesc. Ca sa pot eu sa platesc banii astia, trebuie sa am profit, dar eu sunt pe pierdere. Trebuie sa produc 7-8 milioane de euro ca sa pot sa dau 4 milioane pe marca. Apoi, daca ei vorbesc despre transparenta, sa dea evaluarea. In ce baza au evaluat marca? Asta inseamna transparenta. Ei vorbesc de transparenta, dar nu pun evaluarea, pe ce baza s-a facut. Arata evaluarea!”.

Ultimele stiri

  • Tele-Spa în România: Cum te relaxezi la distanță – beneficiile consultațiilor wellness online
  • Ursula cu Piper(ea) 
  • Să zicem NU TVA-ului! 
  • Salarii mici în România: condamnarea tinerilor la umilință pe viață
  • Conferința Webdidactica „Conștient, nu dependent – Educația, prima linie în lupta antidrog” prezintă date alarmante despre consumul de droguri în rândul elevilor
  • Pană masivă de curent în Cehia: Praga și alte regiuni, afectate. „O situație excepțională”
  • Când va afla Georgescu dacă scapă de controlul judiciar: „Sunt bucuros că dosarul meu a ajuns în instanță”/Așteptat de susținători în fața Judecătoriei- VIDEO
  • Explozie uriașă la o benzinărie din Roma: cel puțin 20 de răniți – VIDEO
  • Coldea, „șeful cel mare”: Ies la iveală detalii-bombă din rechizitoriul DNA, despre rolul-cheie al fostului numărului 2 din SRI
  • Calcul estimativ. Câți bani pierde un român cu salariu de 4.000 de lei, lună de lună, din cauza scumpirilor
  • Exit mobile version