Cauta

Adidas, marketing de maidan cu Simona Halep

Simona Halep si-a dat drumul. Rupe tot ce intalneste pe teren si le da peste bot celor care s-au jurat ca n-are valoare de nr 1. Printre astia se numara si nemtii de la Adidas care au ratat sa se afiseze in cele mai bune meciuri ale Simonei Halep.

A ajuns în finala<br >Australian Open<br >îmbrăcată<br >de pe un site no<br >name din China

Intai sa lamurim un pic din istoria echipamentelor de sport, si mai cu seama a incaltarilor sport. Adidas si Puma – aflate pe locul 2, respectiv 3, in  clasamentul producatorilor de echipament sportiv – sunt creatia fratilor Adi (Adolf) si Rudi (Rudolf) Dassler, modesti cizmari din Herzogenaurach, Bavaria.

Rochita rosie din China

Adidas a fost sponsorul Simonei Halep, pana cand, zice gura lumii, Simona, urcata pe locul 1, ar fi cerut ceva bani in plus (poate avea si ea dreptate, ca unul e contractul semnat cand era mica si altfel se pune problema sa te tina pe piept un nr. 1 mondial). Probabil ca nemtii si-au zis ca nu merita sa mai investeasca in imaginea romancei. Surpriza, insa, taman atunci s-a apucat Simona noastra sa le faca de ras pe… reprezentantele Adidas; recte pe japoneza Noemi Osaka si apoi pe Angelique Kerber. La meciul cu Kerber, spre exemplu, Simona a jucat intr-o rochita rosie noname, comandata online de pe un site chinezesc (maxim 100 de dolari). A, si mai avea un cozoroc pe care scria Australian Open. Probabil l-a luat de la vreun baiat de mingi inainte de joc.  In picioare avea  Adidas, dar scria asa de mic numele firmei, ca nu a aflat nimeni cu ce joaca fata noastra. Pai, nu era bine pentru firma inventata de Adi Dassler sa o fi imbracat pe nr. 1 mondial, in loc sa-o decoreze pe perdanta de Kerber? Ca, iaca, valoarea se vazu de la o posta, chiar daca Simonica noastra a jucat in ce-a putut, dar a rupt tot ce-a miscat dincolo de partea ei de fileu. Subtire, la marketing, domnilor de la Adidas… Sa va mai informam ceva: Simona Halep a jucat cu trei ore mai mult decat Kerber la Australian Open. In cele cinci meciuri disputate pana in semifinale, numarul 1 WTA a stat pe teren noua ore si 10 minute, comparativ cu cele sase ore si 19 minute jucate de fostul lider mondial. Adica inca trei ore de stat pe sticla, trei ore in care Adidas putea sa straluceasca pe toate televizoarele din lume… Altfel spus, imaginati-va urmatorul tablou: cand noi ne bucuram si ne iesea inima din piept de mandrie la victoriile Simonei, cei de la Adidas isi muscau buzele de necaz, prostie si ignoranta. Si nu numai Adidas, in fond pare o greseala de marketing a tuturor brandurilor cu nasul pe sus.

Ultimele stiri

  • Conferința Webdidactica „Conștient, nu dependent – Educația, prima linie în lupta antidrog” prezintă date alarmante despre consumul de droguri în rândul elevilor
  • Pană masivă de curent în Cehia: Praga și alte regiuni, afectate. „O situație excepțională”
  • Când va afla Georgescu dacă scapă de controlul judiciar: „Sunt bucuros că dosarul meu a ajuns în instanță”/Așteptat de susținători în fața Judecătoriei- VIDEO
  • Explozie uriașă la o benzinărie din Roma: cel puțin 20 de răniți – VIDEO
  • Coldea, „șeful cel mare”: Ies la iveală detalii-bombă din rechizitoriul DNA, despre rolul-cheie al fostului numărului 2 din SRI
  • Calcul estimativ. Câți bani pierde un român cu salariu de 4.000 de lei, lună de lună, din cauza scumpirilor
  • Angajații de la casele de pensii au început protestele. „Sporul de condiții vătămătoare nu reprezintă un privilegiu”
  • Probleme în Gara de Nord din Capitală. Panourile de informare și camerele de luat vederi nu mai funcționează
  • Anunț de atribuire UAT Orașul Negru Vodă
  • Caricatura Zilei
  • Exit mobile version