Cine ar fi crezut că vor veni vremurile în care şoferii de maşini electrice, unii, nu toţi, vor plânge după rablele cu motor termic, la care tocmai au renunţat?
Ei bine, acele timpuri au sosit. Şi totul din cauza scumpirilor din sectorul energetic. Practic, nu mai faci o mare economie dacă plăteşti încărcarea la o staţie electrivă faţă dacă ai alimenta la popmpă.
Lidl şi Ikea au închis staţiile gratuite
Creșterea prețului la energia electrică i-a făcut pe mulți să se întrebe care mai sunt beneficiile pe care le-ar aduce o mașină electrică și dacă o investiție într-o astfel de mașină mai este rentabilă.
„Se pare că Lidl, Ikea și alții le-au ascultat rugămințile si le-au închis. Bun, până aici, dar ce facem dragi colegi, se pare că va veni urgia, din păcate?
Mulți colegi conducători de electrice cu puțin timp în urmă se rugau la Dumnezeu să facă o minune și să dispară stațiile gratuite. Vă dau câteva exemple ce prevestesc revenirea la benzină, gpl sau diesel:
- Reteaua Ev mag cu stațiile de la Auchan au pus pretul de 3,5 lei /kw AC.
- Renovatio la stația Rompetrol Corbeanca au prețurile 3,49/kw DC si 2,99/kw AC.
- Autoclass Ploiești aveau 20 lei/ ora AC și 90 lei DC. Acum au 70 lei/oră AC și 180 lei/h DC.
Câteva exemple care prevestesc ce va urma…Care v-ați vândut deja fosilele, cumpărați repede alta, că vor costa dublu în curând„, a postat un şofer de maşină electrică, pe Facebook.
Disperaţi, românii caută soluţii
În comentarii, cei mai mulți oferă soluții, iar unii se distrează pe seama situației:
- „Cumpăr Dacia Spring. 5000 EUR + Datoria la furnizorul de electricitate.”
- „Încărcați acasă, 0.7lei/ kwh – Hidroelectrica, restul e cancan.”
- „Cu toate acestea, CCS-ul de la Rompetrol Corbeanca e ocupat acum.”
- „Uite acum mă duc, să iau prima fosilă ieșită în cale, că deja 3 lei e prea mult.”