Românii au început deja să-şi rezerve sejurul pentru vacanţa de vară. Numai că turiştii se lovesc de o nouă problemă. Revolut le transmite avertizări înainte de transferul bancar, pentru plata avansului la cazare, cum că tranzacţia pare una suspectă.
O româncă a aflat că nu este singura care s-a confruntat cu astfel de probleme și că riscă să rămână fără bani.
Gazda pare OK, Revolut e de altă părere
Femeia în cauză și-a descris experiența pe grupul de Facebook „Vacanțe do it yourself” și le-a cerut sfatul membrilor grupului.
„Salutare tuturor, rog un sfat, poate v-ați confruntat cu așa ceva. Un grup de prieteni ne-am antamat vacanța de vară în Grecia și am luat legătura cu un proprietar de pensiune din Thassos.
Ne-am conversat cu proprietarul, atât telefonic (număr de telefon luat de pe site), cât și pe mail. Urmează să facem plata avansului în contul indicat de el pe mail, însă, la efectuarea plății, Revolut a transmis că ”this transfer can be a scam, our system identified this trasfer as suspicious and put it to pending”.
Am tot verificat, totul pare în regulă, însă nu știm cum să procedăm mai departe. Voi ați pățit așa ceva, cum se poate face o verificare a veridicității contului? Muțumesc anticipat pentru răspunsuri”, a scris ea.
E sistemul precaut?
„Nu veridicitatea contului trebuie pusă la îndoială. Contul sigur e bun și banii vor ajunge acolo. Veridicitatea proprietarului e de verificat…”, a fost una dintre opinii.
Au existat însă și alte păreri.
„Revolut face asta pentru că este o sumă mare transferată catre o persoană cu care nu ai mai avut contact. După ce faci trasnferul o sa mai ai cateva hopuri de genul asta.
Măsura asta mai apare și la persoanele care nu prea folosesc Revolut în mod constant.
Dar, pe scurt, este o măsură de protecție impusă automat de Revolut”, a scris alt internaut.